Honda Civic Type R

Civic Type R wyznacza nowe standardy w segmencie sportowych hatchbacków z napędem na przednie koła.

Honda Civic Type R
Honda Civic Type RInformacja prasowa (moto)

Sercem tego auta jest nowy, turbodoładowany silnik benzynowy 2,0 l VTEC TURBO, który oferuje wysoką moc maksymalną oraz duży moment obrotowy - pod tym względem model ten nie ma sobie równych wśród konkurentów wyposażonych w napęd na przednie koła. Moc maksymalna 310 KM jest uzyskiwana przy 6 500 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 400 Nm jest dostępny już od 2 500 obr./min. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 5,7 sekundy - co czyni ten model najszybszym sportowym hatchbackiem z napędem na przednie koła.

Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT Pack

Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL
Honda Civic Type R 2.0 VTEC Turbo GT PackINTERIA.PL

Po aktywowaniu trybu +R wyostrzają się reakcje silnika, a moment obrotowy jest rozwijany w sposób, sprzyjający sportowemu prowadzeniu. Siła wspomagania obniża się, przez co reakcje układu kierowniczego stają się bardziej bezpośrednie, natomiast siła tłumienia regulowana przez nowy, układ aktywnych amortyzatorów, zostaje zwiększona o 30%. Oznacza to, że samochód jest bardziej sztywny i zwrotny podczas dynamicznej jazdy.

Więcej informacji o tym modelu znajdziesz tutaj. A nasz test pod tym linkiem.

MotoAs InteriiInformacja prasowa (moto)
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas