Reklama

330 KM i 420 Nm w nowej Astrze TCR. Znamy cenę!

Wiemy już, ile zapłacić trzeba będzie za przystosowaną do wyścigów Astrę - model TCR (Touring Car Races).

Pierwsze dostawy wyczynowego modelu zaplanowane zostały na luty 2016 roku. Klienci chcący spróbować swoich sił w wyścigach samochodów turystycznych będą musieli zapłacić za auto kwotę 95 tys. euro (plus VAT).

Reklama

Zbudowany w oparciu o najnowszą Astrę model TCR waży równe 1200 kg. Auto napędzane jest czterocylindrowym, dwulitrowym, benzynowym silnikiem z turbodoładowaniem. Jednostka rozwija moc 330 KM i maksymalny moment obrotowy 420 Nm. W układzie przeniesienia napędu zastosowano sześciostopniową skrzynię biegów sterowaną łopatkami przy kierownicy.

Opel Astra TCR wyposażona będzie w pełni regulowane zawieszenie. Za bezpieczne zatrzymanie odpowiadają wentylowane tarcze o średnicy 378 mm z przodu i 265 mm z tyłu. Na przedniej osi pracują sześciotoczkowe zaciski. Na tylnej - dwutłoczkowe.

Auto wyposażone będzie również w mieszczący 100 litrów zbiornik paliwa, jaki wymagany będzie przez przepisy homologacyjne począwszy od sezonu 2017. Podobnie, jak wszystkie inne samochody rywalizujące w serii TCR, nowa Astra pozbawiona została wszelkich "elektronicznych kagańców" w postaci systemów ABS czy kontroli trakcji.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Opel Astra

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje