Filip Chajzer krytykuje SCT w Warszawie. Boi się o swojego luksusowego klasyka

Filip Chajzer bojkotuje SCT w Warszawie. Dziennikarz boi się o swojego klasyka/Jan Graczynski/East News/Facebok Filip Chajzer
Filip Chajzer bojkotuje SCT w Warszawie. Dziennikarz boi się o swojego klasyka/Jan Graczynski/East News/Facebok Filip Chajzer.

Stefa Czystego Transportu w Warszawie

Strefa Czystego Transportu w Warszawie

Etap SCT
1
2
3
4
5
Rok wdrożenia
2024
2026
2028
2030
2032
Pojazdy z silnikiem benzynowym
Euro 2 (max 27 lat)
Euro 3 (max 25 lat)
Euro 4 (max 22 lata)
Euro 5 (max 20 lat)
Euro 6 (max 17 lat)
Pojazdy z silnikiem diesla
Euro 4 (max 18 lat)
Euro 5 (max 16 lat)
Euro 6 (max 13 lat)
Euro 6dT (max 11 lat)
Euro 6d (max 11 lat)
Strefa Czystego Transportu w Warszawie
Strefa Czystego Transportu w Warszawiemateriały prasowe

SCT w Warszawie urosła już dwukrotnie

  • całą dzielnicę Śródmieście,
  • całą dzielnicę Żoliborz,
  • całą dzielnicę Praga Północ,
  • prawie całą dzielnicę Ochota (poza SCT pozostanie fragment z CH Reduta i ul. Mszczonowską oraz Dworzec Zachodni),
  • prawie całą dzielnicę Praga Południe (poza SCT pozostanie Olszynka Grochowska: niezamieszkały obszar PKP i rezerwatu przyrody);
  • większość dzielnicy Mokotów (poza SCT pozostaną Sadyba, Stegny, Augustówka i część Służewca); około połowę Woli (do al. Prymasa Tysiąclecia).

Strefa Czystego Transportu łaskawa dla seniorów

Filip Chajzer krytykuje decyzje ratusza

NO WAY! Moje własne ukochane miasto stołeczne Warszawa chcę mnie robić delikatnie rzecz ujmując w balona. To mój mercedes S320 z 1995, którym nie bede mógł jeździć już do pracy bo ktoś w stołecznym ratuszu namalował sobie mapkę
pisze dziennikarz w swoim najnowszym poście