Zawieszenie pneumatyczne

Kolumna zawieszenia składa się z miecha zastępującego sprężynę oraz hydraulicznego amortyzatora z regulacją tłumienia.
Kolumna zawieszenia składa się z miecha zastępującego sprężynę oraz hydraulicznego amortyzatora z regulacją tłumienia.Motor

Budowa zawieszenia pneumatycznego

Koszty napraw zawieszenia pneumatycznego*

Diagnostyka komputerowa zawieszenia
100-300 zł
Demontaż kolumny zawieszenia
100-300 zł
Kolumna zawieszenia
1000-1700 zł
Miech zawieszenia tylnego (bez amortyzatora)
700-1000 zł
Wymiana kompresora
200 zł
Nowy kompresor
1400-2500 zł
*w warsztatach niezależnych

Popularne modele z pneumatycznym zawieszeniem

  • Audi Allroad
  • Audi A8
  • Audi Q7
  • BMW X5
  • Jaguar XJ
  • Jeep Grand Cherokee
  • Land Rover Discovery 3 i 4
  • Lexus LS
  • Mercedes klasy E
  • Mercedes klasy S
  • Mercedes ML
  • Mercedes GL
  • Mercedes klasy R
  • Mercedes SL W230
  • Porsche Cayenne
  • Range Rover
  • Subaru Legacy/Outback
  • Volkswagen Touareg
  • Volkswagen Phaeton
  • Audi A6 C5
  • Land Rover Discovery 2
  • Toyota Land Cruiser 120