Zawieszenie pneumatyczne

Kolumna zawieszenia składa się z miecha zastępującego sprężynę oraz hydraulicznego amortyzatora z regulacją tłumienia.
Kolumna zawieszenia składa się z miecha zastępującego sprężynę oraz hydraulicznego amortyzatora z regulacją tłumienia.Motor

Zobacz również:

    Budowa zawieszenia pneumatycznego

    Koszty napraw zawieszenia pneumatycznego*

    Diagnostyka komputerowa zawieszenia
    100-300 zł
    Demontaż kolumny zawieszenia
    100-300 zł
    Kolumna zawieszenia
    1000-1700 zł
    Miech zawieszenia tylnego (bez amortyzatora)
    700-1000 zł
    Wymiana kompresora
    200 zł
    Nowy kompresor
    1400-2500 zł
    *w warsztatach niezależnych

    Popularne modele z pneumatycznym zawieszeniem

    • Audi Allroad
    • Audi A8
    • Audi Q7
    • BMW X5
    • Jaguar XJ
    • Jeep Grand Cherokee
    • Land Rover Discovery 3 i 4
    • Lexus LS
    • Mercedes klasy E
    • Mercedes klasy S
    • Mercedes ML
    • Mercedes GL
    • Mercedes klasy R
    • Mercedes SL W230
    • Porsche Cayenne
    • Range Rover
    • Subaru Legacy/Outback
    • Volkswagen Touareg
    • Volkswagen Phaeton
    • Audi A6 C5
    • Land Rover Discovery 2
    • Toyota Land Cruiser 120