O ile dalej zahamujesz z przyczepą?

Motor

Jak przeprowadzaliśmy test hamowania z przyczepą

We wszystkich kołach (opony Uniroyal Rain Expert), ciśnienie skorygowano według zaleceń dotyczących jazdy z przyczepą.
We wszystkich kołach (opony Uniroyal Rain Expert), ciśnienie skorygowano według zaleceń dotyczących jazdy z przyczepą.Motor
Przyczepa o DMC 750 kg została obciążona do maksymalnej wartości przy wykorzystaniu pojemników balastowych.
Przyczepa o DMC 750 kg została obciążona do maksymalnej wartości przy wykorzystaniu pojemników balastowych.Motor
Obciążenie pionowe haka zostało ustawione na maksymalną wartość poprzez odpowiednie rozmieszczenie obciążenia.
Obciążenie pionowe haka zostało ustawione na maksymalną wartość poprzez odpowiednie rozmieszczenie obciążenia.Motor
W teście wykorzystano urządzenie pomiarowo-rejestrujące, stosowane w badaniach homologacyjnych pojazdów.
W teście wykorzystano urządzenie pomiarowo-rejestrujące, stosowane w badaniach homologacyjnych pojazdów.Motor

Wyniki pomiarów długości drogi hamowania z prędkości 80 km/h na różnych rodzajach nawierzchni

Przyczepa ma gorszy wpływ na hamowanie niż zwiększone obciążenie auta. To kilogramy, które pchają, ale nie poprawiają docisku opon.
Przyczepa ma gorszy wpływ na hamowanie niż zwiększone obciążenie auta. To kilogramy, które pchają, ale nie poprawiają docisku opon.Motor
Na suchej nawierzchni
Na suchej nawierzchniMotor
Obawy kierowców o obrócenie się przyczepy przy hamowaniu na mokrym są nieuzasadnione. Niehamowana przyczepa jest bardzo stabilna.
Obawy kierowców o obrócenie się przyczepy przy hamowaniu na mokrym są nieuzasadnione. Niehamowana przyczepa jest bardzo stabilna.Motor
Na mokrej nawierzchni
Na mokrej nawierzchniMotor

Hamowanie z innych prędkości

Hamowanie z innych prędkości
Hamowanie z innych prędkościMotor