O ile dalej zahamujesz z przyczepą?

Motor

Zobacz również:

    Jak przeprowadzaliśmy test hamowania z przyczepą

    We wszystkich kołach (opony Uniroyal Rain Expert), ciśnienie skorygowano według zaleceń dotyczących jazdy z przyczepą.
    We wszystkich kołach (opony Uniroyal Rain Expert), ciśnienie skorygowano według zaleceń dotyczących jazdy z przyczepą.Motor
    Przyczepa o DMC 750 kg została obciążona do maksymalnej wartości przy wykorzystaniu pojemników balastowych.
    Przyczepa o DMC 750 kg została obciążona do maksymalnej wartości przy wykorzystaniu pojemników balastowych.Motor
    Obciążenie pionowe haka zostało ustawione na maksymalną wartość poprzez odpowiednie rozmieszczenie obciążenia.
    Obciążenie pionowe haka zostało ustawione na maksymalną wartość poprzez odpowiednie rozmieszczenie obciążenia.Motor
    W teście wykorzystano urządzenie pomiarowo-rejestrujące, stosowane w badaniach homologacyjnych pojazdów.
    W teście wykorzystano urządzenie pomiarowo-rejestrujące, stosowane w badaniach homologacyjnych pojazdów.Motor

    Wyniki pomiarów długości drogi hamowania z prędkości 80 km/h na różnych rodzajach nawierzchni

    Przyczepa ma gorszy wpływ na hamowanie niż zwiększone obciążenie auta. To kilogramy, które pchają, ale nie poprawiają docisku opon.
    Przyczepa ma gorszy wpływ na hamowanie niż zwiększone obciążenie auta. To kilogramy, które pchają, ale nie poprawiają docisku opon.Motor
    Na suchej nawierzchni
    Na suchej nawierzchniMotor
    Obawy kierowców o obrócenie się przyczepy przy hamowaniu na mokrym są nieuzasadnione. Niehamowana przyczepa jest bardzo stabilna.
    Obawy kierowców o obrócenie się przyczepy przy hamowaniu na mokrym są nieuzasadnione. Niehamowana przyczepa jest bardzo stabilna.Motor
    Na mokrej nawierzchni
    Na mokrej nawierzchniMotor

    Hamowanie z innych prędkości

    Hamowanie z innych prędkości
    Hamowanie z innych prędkościMotor