Nie przeciągaj z paskiem rozrządu

Wbrew pozorom, nie tylko guma paska się starzeje, ale również zużywają się same rolki.
Wbrew pozorom, nie tylko guma paska się starzeje, ale również zużywają się same rolki.Motor

Zobacz również:

    Wymiana rozrządu w popularnych modelach

    Model
    Koszt*
    Interwał
    Fiat Punto II 1.2
    600 zł
    co 60 000 km/5 lat
    Honda Civic 1.6
    800 zł
    co 120 000 km/6 lat
    Opel Vectra 1.9 CDTI
    1100 zł
    co 150 000 km/10 lat
    Skoda Octavia II 2.0 TDI
    1300 zł
    co 120 000 km/5 lat
    Renault Laguna 1.9 dCi
    1400 zł
    co 120 000 km/5 lat
    Toyota Avensis 2.0 D-4D
    1300 zł
    co 105 000 km/10 lat
    Volkswagen Golf IV 1.6
    1000 zł
    co 90 000 km/5 lat
    *Koszt obejmuje cenę kompletnego napędu rozrządu wysokiej jakości (pasek i niezbędne rolki oraz – jeżeli konieczne – pompę wodną), a także robociznę.