Nie przeciągaj z paskiem rozrządu

Wbrew pozorom, nie tylko guma paska się starzeje, ale również zużywają się same rolki.
Wbrew pozorom, nie tylko guma paska się starzeje, ale również zużywają się same rolki.Motor

Wymiana rozrządu w popularnych modelach

Model
Koszt*
Interwał
Fiat Punto II 1.2
600 zł
co 60 000 km/5 lat
Honda Civic 1.6
800 zł
co 120 000 km/6 lat
Opel Vectra 1.9 CDTI
1100 zł
co 150 000 km/10 lat
Skoda Octavia II 2.0 TDI
1300 zł
co 120 000 km/5 lat
Renault Laguna 1.9 dCi
1400 zł
co 120 000 km/5 lat
Toyota Avensis 2.0 D-4D
1300 zł
co 105 000 km/10 lat
Volkswagen Golf IV 1.6
1000 zł
co 90 000 km/5 lat
*Koszt obejmuje cenę kompletnego napędu rozrządu wysokiej jakości (pasek i niezbędne rolki oraz – jeżeli konieczne – pompę wodną), a także robociznę.