Jak uniknąć zerwania paska

Jak uniknąć zerwania paska
Jak uniknąć zerwania paskaMotor
Jak uniknąć zerwania paska
Jak uniknąć zerwania paskaMotor

Jeśli wymieniać rozrząd to zawsze kompletny

Jeśli wymieniać rozrząd to zawsze kompletny
Jeśli wymieniać rozrząd to zawsze kompletnyMotor

Koszty rozrządu i interwały wymiany w wybranych modelach

Model
Cena części*
Wymiana wg producenta
Wymiana wg "Motoru"
Alfa Romeo 156 1.8 TS
448 zł
co 120 tys. km
co 60 tys. km lub 4 lata
Fiat Panda 1.1
260 zł
co 80 tys. km
co 80 tys. km lub 7 lat
Ford Mondeo Iv 2.0 TDCi
603 zł
co 200 tys. km
co 100 tys. km lub 5 lat
Opel Astra II 1.6 Ecotec
451 zł
co 60 tys. km
co 50 tys. km lub 4 lata
Peugeot 206 1.4
322 zł
co 120 tys. km
co 100 tys. km lub 7 lat
Renault Laguna II 1.9 dCi
495 zł
co 120 tys. km
co 100 tys. km lub 5 lat
Toyota Avensis II 2.0 D-4D
1240 zł
co 105 tys. km
co 100 tys. km lub 5 lat
VW Passat B5 1.9 TDI
680 zł
co 120 tys. km
co 100 tys. km lub 5 lat
*ceny kpl. rozrządu (pasek+rolki i napinacz+pompa wodna) w sieci Intercars
W benzynowych silnikach Alfa Romeo TS interwały warto skrócić do 50 tys. km.
W benzynowych silnikach Alfa Romeo TS interwały warto skrócić do 50 tys. km.Alfa Romeo
W benzynowych Oplach Ecotec również warto wymieniać rozrząd co 50 tys. km.
W benzynowych Oplach Ecotec również warto wymieniać rozrząd co 50 tys. km.Opel

10 praktycznych rad na temat rozrządu