1.5 TSI evo - nowy, oszczędny jak diesel silnik do Volkswagena Golfa

Na początek nowy silnik 1.5 TSI evo trafi do Golfa VII po liftingu.
Na początek nowy silnik 1.5 TSI evo trafi do Golfa VII po liftingu.Motor

NOWY SILNIK 1.5 TSI evo

silnik 1.5 tsi evo
silnik 1.5 tsi evoMotor
turbo
turboMotor
układy
układyMotor
ACT
ACTMotor

PARAMETRY SILNIKA 1.5 TSI NA TLE POPRZEDNIKA

Silnik 1.5 TSI evo na tle poprzednika

DANE TECHNICZNE
1.5 TSI 130
1.5 TSI 150
1.4 TSI 125
1.5 TSI 150
Silnik
benz., turbo
benz., turbo
benz., turbo
benz., turbo
Pojemność skokowa
1498 cm3
1498 cm3
1395 cm3
1395 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Średnica cyl./zawory
74,5 x 85,9 mm
74,5 x 85,9 mm
74,5 x 80,0 mm
74,5 x 80,0 mm
Moc maksymalna
130 KM/4750
150 KM/5000
125 KM/5000
150 KM/5000
Maks. moment obrotowy
200 Nm/1300
brak danych
200 Nm/1400
250 Nm/1500
Typ rozrządu
paskowy
paskowy
paskowy
paskowy
Ciśnienie wtrysku
350 barów
350 barów
200 barów
200 barów
Rodzaj turbosprężarki
zmienna geometria
zmienna geometria
stała geometria
stała geometria
wykres
wykresMotor

PODSUMOWANIE