Za dziewięć miesięcy narodziny...

15 grudnia, dokładnie dziewięć miesięcy przed wprowadzeniem na rynek fiata 500 (pojazd ten produkowany będzie wyłącznie w Polsce), ruszyła kampania reklamowa przypominająca o premierze pojazdu zaplanowanej na 15 września 2007 r.

Jednocześnie rozpoczął się konkurs zatytułowany "Baby Room" . To nietypowe przedsięwzięcie adresowane do przyszłych mam, które rejestrując się na specjalnej stronie internetowej, będą mogły wygrać nowy model tego samochodu: jedynym warunkiem uczestnictwa w końcowym losowaniu jest zbieżność daty narodzin dziecka z datą premiery pojazdu.

Dzięki istniejącej już od jakiegoś czasu stronie projekt "500 wants you" odniósł spory sukces. Świadczą o tym następujące dane: około 14.750.000 wyświetleń strony, ponad 2.397.000 wejść do serwisu, prawie 1.875.000 wejść tzw. "unique visitors" i wreszcie ponad 29.300 zarejestrowanych użytkowników.

Ale to nie wszystko. Poprzez "Concept Lab" wysłano ponad 166.500 projektów i 22.480 sugestii.

Co więcej, przedsięwzięcie pociągnęło za sobą 682 nowych haseł w "500ology", 1.262 wysłanych maskotek, 1.456 skomponowanych dżingli, 1.443 ściągniętych utworów w formacie mp3, 1.057 projektów dla "Designboom" i 20 propozycji strony głównej.

Zaledwie dziewięć miesięcy przed premierą samochodu pomysły wciąż się mnożą i przyszedł czas na kolejne przedsięwzięcia.

Reklama

W konkursie "Baby Room" na stronie fiat500.com można dać wyraz swej kreatywności dzięki konkursowi "500 Sticker Art Contest". Konkurs ten jest otwarty dla wszystkich grafików - projektantów, artystów ulicznych, osób trudniących się robieniem tatuaży, freestylerów, designerów art. żywnościowych i innych artystów zajmujących się sztuką wizualną.

Spośród pięciu finałowych propozycji zewnętrznego wyglądu samochodu, wytypowanych przez użytkowników serwisu, zostanie wybrany i wcielony w życie najlepszy projekt a autor otrzyma sztabkę złota "500 wants you".

Jednocześnie rozwija się wirtualne laboratorium "Concept Lab II", przy pomocy którego można stworzyć swój własny projekt wnętrza samochodu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | konkurs | baby | Narodziny | "Narodziny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy