Taka jest nowa impreza!
Na trwającym właśnie salonie samochodowym w Nowym Jorku Subaru zaprezentowało kolejne wcielenie legendarnej już imprezy.
Na tle poprzedniej generacji samochód wyraźnie zmężniał. Ostrzejsze linie, zwłaszcza w przedniej części nadwozia, nadają mu zdecydowanie bardziej "bojowego" charakteru.
Samochód zadebiutował od razu w dwóch wersjach nadwoziowych - jako klasyczny sedan i pięciodrzwiowy hatchback. Chociaż wymiary poszczególnych modeli pozostały niezmienione, nieznacznie (o 25 mm) wzrósł rozstaw osi, który wynosi teraz 264,5 cm. Dzięki temu, pasażerowie tylnej kanapy zyskali więcej miejsca na nogi. By wygospodarować większą przestrzeń w kabinie przeprojektowano również deskę rozdzielczą i boczki drzwi.
Subaru zdążyło nas już przyzwyczaić do stałego, symetrycznego napędu na wszystkie koła. Nie dziwi więc fakt, że w nowej imprezie zastosowano właśnie taki układ napędowy. W gamie jednostek napędowych pojawił się zupełnie nowy podstawowy silnik - czterocylindrowy boxer o pojemności dwóch litrów i mocy 148 KM. Jednostka współpracować może z pięciostopniową ręczną, lub nową bezstopniową skrzynią automatyczną.
Na razie, japońska marka, nie chwali się osiągami nowego modelu.
Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.