Škoda numerem 1 w Polsce
Pierwszy raz w historii polskiej motoryzacji marka Škoda została liderem rynku w zestawieniu narastająco od początku roku.
Już trzeci raz w historii, po raz trzeci w br. jest również liderem w danym miesiącu - w maju br. samochody rodem z Mladá Boleslav cieszyły się największą popularnością wśród polskich kierowców.
Škoda fabia jest numerem 1 polskiego rynku w 2005 r. (do kwietnia), podobnie jak miało to miejsce przez cały 2003 r.; w 2004 r. najmniejsza Škoda zajęła pozycję wicelidera. Pozostałe modele Škody radzą sobie równie dobrze, są liderami swoich segmentów do kwietnia br., utrzymując tym samym pozycje zajęte w 2004 r.
Škoda Octavia jest również najpopularniejszym modelem z silnikiem Diesla na polskim rynku od 1997 r.
Od początku roku Škoda sprzedała 12 555 samochodów, wyprzedzając Toyotę. W maju br. z salonów delerskich Škody wyjechało 2 620 samochodów. Tradycyjnie największym powodzeniem cieszył się najmniejszy z oferowanych modeli - skoda fabia. Sprzedano 1 590 tych aut, w tym 546 w wersji hatchback, 514 w wersji combi i 530 w wersji sedan. Na zakup nowej skody octavia zdecydowało się 514 klientów - 347 z nich wybrało wersję limuzyna, a 167 wersję combi. Wynik skody octavia tour i skody octavia tour combi to 439 sprzedanych samochodów.
Flagowy model marki, skoda superb znalazła 77 nabywców.