Opel Adam Rocks S – miejsko-terenowy sportowiec

Opel zaprezentował usportowioną wersję uterenowionej odmiany miejskiego Adama.

Opel Adam Rocks to podwyższona o 15 mm odmiana Adama, którą uzbrojono dodatkowo w plastikowe osłony zderzaków, nadkoli oraz progów, co ma go upodabniać do modnych crossoverów. Natomiast Adam S to wersja usportowiona, przeznaczona dla tych, którzy lubią szybko przemieszczać się po mieście. Co powstało z połączenia tych dwóch odmian?

Auto zachowało pseuduterenowe akcenty, ale stoi teraz na 18-calowych alufelgach, na które naciągnięto opony w rozmiarze 225/35. Obniżono też i utwardzono zawieszenie - Rocks S stracił swój większy o 15 mm prześwit na rzecz lepszego prowadzenia. Tak jak w przypadku zwykłej odmiany Rocks, możemy liczyć na odsuwany, płócienny dach dostępny w jednym z pięciu kolorów, natomiast z tyłu znalazła się duża lotka (przejęta z wersji S).

Reklama

We wnętrzu z kolei znajdziemy świetnie wyglądające kubełkowe fotele Recaro, nowe listwy ozdobne oraz kilka czerwonych akcentów.

Pod maskę trafił doładowany silnik o pojemności 1,4 litra i mocy 150 KM, rozwijający maksymalny moment obrotowy na poziomie 220 Nm. Pozwala on rozpędzić Adama do 100 km/h w 8,5 s i osiągnąć prędkość maksymalną 210 km/h. Opel chwali się również, że zwiększenie prędkości z 80 do 120 km/h na piątym biegu trwa tylko 7,9 s. Pomimo tego, średnie zużycie paliwa nie powinno przekraczać 5,9 l/100 km.

Nie wiemy póki co kiedy Opel Adam Rocks S pojawi sie na naszym rynku. Warto przypomnieć, że w sprzedaży nadal nie ma również odmian, na której ona bazuje - Rocks oraz S. Dostępna jest jedynie klasyczna wersja Adama.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy