Może i jest kryzys. Ale Porsche tego nie czuje

W lipcu 2013 r. 13 700 klientów na całym świecie odebrało swoje nowe Porsche. Wynik jaki osiągnęła firma jest o 11% wyższy, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

2 285 klientów (ze wspomnianych 13 700) podróżuje nowymi kabrioletami - Boxsterem i 911 Carrera Cabriolet. Od stycznia do lipca 2013 r. Porsche dostarczyło swoim klientom ok. 95 tys. samochodów, co stanowi wynik wyższy o 17% niż rok wcześniej.

"Dzięki wynikom, jakie osiągnęliśmy w pierwszym półroczu, mamy doskonały start w drugą połowę roku. Co więcej, zamierzamy kontynuować ofensywę naszych produktów. Klienci i fani Porsche na pewno będą zadowoleni z premier, jakie dla nich przygotowaliśmy na koniec tego roku". - powiedział Bernhard Maier, członek zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG.:

Reklama

Najbardziej popularnym modelem na świecie okazał się Cayenne - w lipcu 2013 r. sprzedano 7 086 sztuk tego SUVa. Najnowsza generacja Caymana również zanotowała znaczący wzrost sprzedaży - klienci nabyli 1 378 sztuk modelu z centralnie umieszczonym silnikiem.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy