Internet w samochodzie? W tym już jest. Wiesz co to?

Koncepcja "podłączonego pojazdu" staje się kolejną bronią producentów samochodowych w walce o klienta. Według firmy analitycznej Strategy Analytics, prawie 90 proc. samochodów produkowanych w Europie i Ameryce Północnej w 2016 r. będzie zaopatrzonych w jakiś rodzaj bezprzewodowej łączności.


- Szybkie zaadoptowanie przez rynek technologii Bluetooth, 3G, GPS i smartfonów doprowadzi do zapotrzebowania na łączność ze światem informacji i rozrywki w samochodzie - powiedział Jo Blight, dyrektor Global Automotive Practice. Wyniki naszych ankiet pokazują, że e-maile, mapy, nawigacja, muzyka i radio są najważniejsze dla klientów, ale prawdziwa walka w branży motoryzacyjnej rozegra się o sposób interakcji kierowcy z pojazdem i oprogramowanie - dodaje.

Na zdjęciu ekran samochodu, który wchodzi właśnie na rynek. Wiesz co to?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama