Hyundai i Mazda przed Mercedesem i Fiatem!

Przeprowadzona w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji i Hiszpanii od września 2001 do sierpnia 2002 r. ankieta wśród osób, które kupiły nowe auto (2002 Model Year New Car Buyer), pokazała, że marki Hyundai i Mazda zajęły w zeszłym roku pierwsze miejsce na liście preferencji konsumentów, natomiast Mercedes znalazł się obok Fiata w dolnej części zestawienia.

Mazda zajęła pierwsze miejsce w kategorii ?dealer experience?, natomiast Mercedes uzyskał tutaj najmniej punktów. Kategoria ?dealer experience? wyraża opinię konsumentów na temat konkretnej sieci dealerskiej. Mazda zajęła także pierwsze miejsce w kategorii ?purchasing experience?, wspólnie z marką Ford. Ta kategoria wyraża ocenę przez klientów wartości danej marki oraz ceny auta. (Samar).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dealer | Fiata | Mazda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy