6 aut do 30 tys. zł. Które lepsze?

"Motor" nr 46/2010 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Auto Lider 2010 - trwa dziewiąta edycja największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego, w którym Czytelnicy oddają głosy na najlepszych. Do wygrania wiele cennych nagród, w tym Subaru Impreza XV 2.0D. W tym tygodniu Czytelnicy wybierają Auto Małe i Miejskie.

Przed premierą:

BMW X4 i BMW 3 GT - prestiżowa marka szuka nowych pomysłów na poszerzenie gamy. Tym razem chodzi o sportowego SUV-a i połączenie minivana z liftbackiem.

Pierwsza jazda:

Ford Focus III - wrażenia z jazdy najnowszą generacją Focusa.

Reklama

Opel Astra Sports Tourer - duży bagażnik nie jest jedynym atutem nowej wersji kompaktowego Opla.

Mazda 2 - po trzech latach od premiery najmniejszy model Mazdy doczekał się niewielkich zmian.

Porównanie:

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC, Skoda Yeti 1.4 TSI - czy nieduże SUV-y z przednim napędem sprawdzą się w roli miejskich terenówek?

Test:

Audi R8 V10 GT - odchudzona o 100 kg i wzmocniona o 35 KM wersja R8 świetnie czuje się na torze. Imponuje też skutecznością hamulców.

Volkswagen Passat CC - auto w wersji 2.0 TDI DSG 4Motion łączy elegancję z funkcjonalnością i niskim zużyciem paliwa.

Kia Sorento 2.0 CRDi 4WD XL - czy bazowy, 150-konny silnik wystarcza do napędu auta o masie 1720 kg?

Porady:

Zabrane uprawnienia - w jakich sytuacjach można stracić prawo jazdy i co trzeba zrobić, aby je odzyskać.

Napraw auto przez internet - korzystanie z usług naprawy samochodu w serwisach ogłaszających się w sieci pozwala zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych.

POI do nawigacji - jak uzupełnić bazę POI o przydatne punkty użyteczności publicznej.

Używane:

Audi Allroad Quattro - auto produkowane w latach 1990-2006 kusi komfortem, ale odstrasza wysokimi kosztami napraw.

Wybieramy najlepszych - prezentacja sześciu kompaktów (w cenie do 30 tys. zł) najlepszych w sześciu kategoriach (utrata wartości, koszty utrzymania, zużycie paliwa, niezawodność, komfort, przestronność) wyłonionych na podstawie niezależnych rankingów i testów redakcyjnych.

Wysokoprężna ruletka - zakup współczesnego diesla z drugiej ręki jest grą losową. Zdecydowana większość silników wysokoprężnych się psuje, a koszty napraw mogą zrujnować budżet nabywcy.

tygodnik "Motor"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy