Używany Suzuki V-Strom 650 to poczciwy osiołek. Wady i zalety I-generacji

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Suzuki DL-650 V-Strom I generacji
Suzuki DL-650 V-Strom I generacjimateriały prasowe

Silnik V-Stroma bez fajerwerków

Zobacz również:

    Zdolności "bojowe" Suzuki V-Strom 650

    Komfort w podróży jest przereklamowany

    Zobacz również:

      Kolejne generacje V-Stroma nie różniły się charakterem

      Ceny używanych V-Stromów pierwszej generacji

      przód V Stroma jest charakterystyczny
      przód V Stroma jest charakterystycznymateriały prasowe

      Na co zwrócić uwagę przy zakupie V-Stroma 650 I-generacji

      Zobacz również:

        Zalety Suzuki V-Strom 650

        • Duża uniwersalność
        • Trwały i nieskomplikowany silnik V2
        • Niska masa
        • Niewielkie zużycie paliwa
        • Lekkie i poręczne prowadzenie
        • Przyjazny, łagodny charakter silnika
        • Wygodna pozycja za kierownicą
        • Duża bezawaryjność
        • Skuteczne hamulce

        Wady suzuki V-Strom 650

        • Niewielka dynamika silnika
        • Przeciętny komfort siedzenia
        • Miękko zestrojone zawieszenia
        • Przeciętna ochrona przed wiatrem (w wersji podstawowej)
        • Mało charakterny silnik

        Suzuki DL 650 V-Strom dane techniczne

        Suzuki DL 650 V-Strom dane techniczne

        Dane Techniczne
        Suzuki DL 650 V-Strom
        Silnik
        V2, 90o,czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
        Pojemność skokowa
        645 cm3
        Stopień sprężania
        11.5:1
        Układ zasilania
        wtrysk paliwa
        Moc max.
        66.6 KM / 8800 obr/min
        Max. moment obrotowy
        63.1 Nm / 7600 obr/min
        Skrzynia biegów
        manualna
        6-biegowa
        Sprzęgło wielotarczowe
        mokre
        Napęd końcowy
        łańcuch
        Podwozie
        Rama
        aluminiowa kratownicowa
        Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
        2290 x 840 x 1390 mm
        Rozstaw osi
        1555 mm
        Masa pojazdu (na sucho)
        194 kg
        Masa pojazdu z płynami
        220 kg
        Pojemność zbiornika paliwa
        22 L
        Wysokość siedzenia
        820 mm
        Zawieszenie
        Przód: widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstępnego, Tył: amortyzator centralny
        Hamulce
        Przód: 2 tarcze o śr. 310mm, 2 tłoczkowe zaciski, tył: 1 tarcza o śr. 260mm, 1 tłoczkowy zacisk, ABS (Opcja)
        Opony:
        przód: 110/80 R19, tył: 150/70 R17
        197 punktów karnych i 35 650 zł w mandatach. Padł rekord Polski?Policja