Suzuki SV 1000S

Ten pojazd to całkowita nowość w ofercie Suzuki, która ma duże szanse, podobnie jak starszy (ale mniejszy) brat SV, stać się jednym z najlepiej sprzedających się motocykli na świecie.


Silnik V-twin 1000 skonstruowany przez inżynierów z Suzuki doskonale sprawdza się nie tylko w maszynach sportowych z serii TL, ale także w motocyklach nieco mniej ekstremalnych. Po sukcesach w klasie off road (DL 1000) przyszła kolej na atak w klasie motocykli szosowych.

Rama nowego SV wykonana jest w nowoczesnej technologii, jako odlewy próżniowe łączone spawami. Solidne zawieszenia, aluminiowy wahacz i studwudziestokonny silnik zasilany wtryskiem paliwa SDTV z dwoma przepustnicami w gardzieli, to najkrótsza charakterystyka nowego SV. Wygląda więc na to, że sprosta on wymaganiom motocyklistów, zarówno tych bardziej zaawansowanych, jak i początkujących.

Dane techniczne:
silnik 2-cylindrowy, widlasty 90o, czterosuwowy, 996 ccm, 120 KM przy 9000 obr/min, 102 Nm przy 7200 obr/min, DOHC, cztery zawory na cylinder, prędkość maksymalna 250 km/h, 6 biegów, elektryczny rozrusznik, wysokość siedzenia 810 mm, masa suchego motocykla 189 kg, zbiornik paliwa 17 l., kolory: srebrny, niebieski

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: silnik | Suzuki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy