Mitsubishi Pajero
Terenowy SUV Mitsubishi Pajero zyskał niebywałą sławę dzięki sukcesom w najtrudniejszym terenowym maratonie świata - rajdzie Dakar.
Możliwości terenowe w połączeniu z komfortem, niezawodnością i dobrymi osiągami są gwarantowane dzięki solidnej konstrukcji Mitsubishi Pajero (rama zintegrowana z nadwoziem), mocnej, oszczędnej, wysokoprężnej, turbodoładowanej jednostce napędowej z układem wtryskowym Common Rail o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM oraz znakomitemu układowi napędu na 4 koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego.
Z silnikiem współpracuje inteligentna, automatyczna, pięciobiegowa skrzynia biegów INVECS-II (Innovative Vehicles Electronic Control System) z sekwencyjnym trybem “Sport Mode", która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych. Ogromne możliwości w terenie dają znakomite parametry - 700 mm głębokość brodzenia, 45-stopniowy kąt pochylenia, 35-stopniowa zdolność wspinania czy 34,5-stopniowy kąt natarcia.
Mitsubishi Pajero może holować przyczepy o masie 3500 kg. Na długiej liście standardowego wyposażenia Mitsubishi Pajero znajdują się światła dzienne LED, automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka siedzeń wraz z pokrytą skórą kierownicą i gałką zmiany biegów, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, kamera cofania, okno dachowe i pasażera oraz zestaw audio Rockford Fosgate.
Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz tutaj. A nasz test pod tym linkiem.