Kia cee'd 2006-2012

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

Kia cee'd
Kia cee'dInformacja prasowa (moto)

Do czasu debiutu cee'da koreańskie auta traktowane były w Europie na zasadzie zabawnej ciekawostki. Poprzednicy - importowane z Korei modele Shuma czy Cerato - nie były w stanie nawiązać walki z Golfem, Astrą czy kompaktowymi autami z Francji. Chociaż producent systematycznie poprawiał jakość, Kia cierpiała wówczas na potężny kryzys tożsamości, o czym najlepiej świadczą chociażby jeżdżące paskudztwa pokroju Opirusa. Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł. Głosuj!

Debiut cee'da był punktem zwrotnym. Samochód - pierwszy raz w historii producenta - od podstaw projektowany był ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i gustów europejskich nabywców. Z myślą o budowie tego modelu Koreańczycy zainwestowali w nowy zakład produkcyjny w słowackiej Żylinie. Udało im się również podkupić genialnego stylistę - Petera Schreyera - którego przejście do Kii było posunięciem ze wszech stron genialnym.

MotoAs Interii 2020interiamateriały prasowe

Za projekt auta w całości odpowiadało, dowodzone właśnie przez Schreyera, europejskie biuro konstrukcyjne Kii w Russelsheim nad Menem. Samochód miał być pierwszym koreańskim "Golfem" z prawdziwego zdarzenia. Nie oszczędzano na materiałach wykończeniowych, wygłuszeniu czy poziomie wyposażenia. Nie bez znaczenia był też jeden z lepszych chwytów marketingowych ostatnich czasów - siedmioletnia gwarancja, o której trąbiły wszystkie możliwe kanały przekazu medialnego. Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Kia cee'd

INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL

Efekt? Chociaż we wnętrzu pierwszej generacji cee’da wyczuć można jeszcze delikatny powiew azjatyckiej nieporadności, nie ulega wątpliwości, że właśnie dzięki temu modelowi, słowo Kia mocno wybrzmiało w głowach europejskich nabywców, a marka przestała być postrzegana w kategorii "wynalazku".

Kia cee'dInformacja prasowa (moto)

PS. Odważna decyzja o porzuceniu ciepłej posady w Volkswagenie opłaciła się również Schreyerowi. W krótkim czasie awansował na jedną z trzech najważniejszych postaci w całej marce. Obecnie piastuje on stanowisko pierwszego w historii Kii prezydenta marki, który wywodzi się spoza Korei!

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas