Jeep Renegade 2014-

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

To pierwszy z Jeepów opracowany pod skrzydłami włoskiego koncernu. Za bazę do jego budowy posłużyła płyta podłogowa - oferowanego od 2012 roku - Fiata 500L. Firma zarzeka się, że auto wymyślono i zaprojektowano w Detroit, ale w kształtach karoserii widać rękę stylistów ze słonecznej Italii. To dobrze, bo Włosi jak mało kto potrafią projektować auta nawiązujące wyglądem do legendarnych poprzedników. Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł.

Reklama

Renegade uznać można za stylistyczny hołd złożony klasycznemu wcieleniu Jeepa Wranglera. Zdając sobie sprawę z technicznych ograniczeń platformy, zamiast na offroad, postawiono na styl. Nie zabrakło więc klasycznych dla Jeepa okrągłych reflektorów czy charakterystycznej osłony chłodnicy. Śmiało stwierdzić można, że efekt przerósł oczekiwania. Dowody? W momencie rynkowego debiutu modelu Renegade całkowita sprzedaż Jeepa na Starym Kontynencie nieznacznie przekraczała 40 tys. sztuk. Dla porównania, w ubiegłym roku europejskie salony amerykańskiej marki opuściło - uwaga - ponad 163 tys. nowych Jeepów. Sam Renegade znalazł w tym czasie blisko 79 tys. nabywców!

Obecnie klienci mają do wyboru aż siedem wersji wyposażeniowych i kilka odmian różniących się konfiguracją napędu. W zależności od upodobań i zasobności nabywcy Renegade może mieć stricte miejski charakter (podstawowa wersja Sport z benzynowym 1,0 l o mocy 120 KM i napędem na przednie koła) lub być terenową zabawką ze wzmocnionym i podniesionym zawieszeniem, napędem na obie osie, 9-stopniowym automatem i solidnym zapasem momentu obrotowego (trailhawk z napędem 4x4 i dwulitrowym dieslem o mocy 170 KM). Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Dzięki krzyżówce amerykańskiej legendy z genami włoskich aut dla ludu wielu Europejczyków po raz pierwszy mogło pozwolić sobie na samochód z pożądanym logo amerykańskiej marki. Kto by pomyślał, że pod skrzydłami Fiata legendarny amerykański producent przeżywał będzie właśnie drugą młodość! Dacie wiarę, że jeszcze w 2010 roku Jeepowi zaglądała w oczy wizja bankructwa?

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy