Honda Transalp nie zawiedzie na urlopie. Jest nudna i idealna

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Honda Transalp XL700V to motocykl dla podróżników
Honda Transalp XL700V to motocykl dla podróżnikówmateriały prasowe

Honda Transalp - początki i historia

Zobacz również:

    Honda Transalp XL700V - pokorny służący

    V2 Transalpa to trwała i wytrzymała jednostka

    Zobacz również:

      Napęd łańcuchem to kwestia praktyki

      Lewy Profil Hondy Transalp XL700V
      Lewy Profil Hondy Transalp XL700Vmateriały prasowe

      Prowadzenie i zawieszenia Transalpa

      Zobacz również:

        Honda Transalp 700 - wyposażenie

        Honda Transalp - ceny

        Honda Transalp XL700V prawy profil
        Honda Transalp XL700V prawy profilmateriały prasowe

        Zobacz również:

          Werdykt: Honda Transalp XL700V

          Zalety Honda Transalp XL700V:

          • Duża uniwersalność
          • Trwały i bezawaryjny silnik
          • Niezawodność
          • Wygodna pozycja za kierownicą
          • Dobra ochrona przed wiatrem
          • Wysoka jakość wykonania
          • Komfortowe zawieszenia
          • Umiarkowane spalanie

          Wady Hondy Transalp XL700V:

          • Nudny silnik bez "charakteru"
          • Bardzo przeciętne osiągi
          • "kanapowy" charakter motocykla i takież prowadzenie
          • Pojawiająca się na szprychach kół korozja
          • Tendencja do pogarszania się właściwości zawieszenia
          • 5-biegowa skrzynia
          • Ubogie wyposażenie
          • Duża, jak na motocykl klasy 700 masa
          • Skuteczne, choć niewyrywające z butów hamulce

          Honda XL700V Transalp - dane techniczne

          Dane techniczne Honda XL700V Transalp (2009-2012)

          Dane techniczne
          Honda XL700V Transalp
          Silnik i napęd
          Pojemność skokowa
          680.2 cm3
          Typ silnika
          czterosuwowy, chłodzony cieczą V2, cztery zawory na cylinder, SOHC
          Moc maksymalna
          59.13 KM (43.2 kW) przy 7750 obr/min
          Maksymalny moment obrotowy
          60.00 Nm przy 5500 obr/min
          Stopień sprężania
          10.0:1
          Średnica cylindra x skok tłoka
          81.0 x 66.0 mm
          Zasilanie
          Wtrysk paliwa
          Skrzynia biegów
          5-biegowa
          Wtórne przeniesienie napędu
          Łańcuch
          WYMIARY I WAGI
          Waga na sucho
          218 kg
          Wysokość siodła
          841 mm
          Wysokość
          1305 mm
          Długość
          2250 mm
          Szerokość
          905 mm
          Prześwit
          177 mm
          Rozstaw osi
          1515 mm
          Podwozie
          Rama
          z aluminium
          Zawieszenie przód:
          Widelec teleskopowy o śr. 41 mm skok 177 mm
          Zawieszenie tył:
          amortyzator centralny mocowany do wahacza systemem dźwigni, skok 173 mm
          Opony:
          przednia 100/90-R19, tylna 130/80-R17
          Hamulce:
          przedni dwie tarcze o śr. 256 mm zaciski dwutłoczkowe, tylni: jedna tarcza o śr. 240 mm zacisk jednotłoczkowy
          Pojemność zbiornika paliwa
          17.5 l
          Nowe BMW 5 i Aston Martin. Moto Flesz - odc. 92