TVP będzie propagowała samochody elektryczne

Rządowy program elektromobilności zyskał właśnie potężnego partnera. Nie jest to, niestety, żaden z zagranicznych potentatów, który wsparłby naszych inżynierów odpowiednim zapleczem technicznym. W ambitnych planach zelektryfikowania polskich kierowców pomagać ma... Telewizja Polska.

TVP będzie budować popyt na auta elektryczne, takie jak kosztujący ok. 150 tys. zł e-Golf / Fot: Jakub Wąsik
TVP będzie budować popyt na auta elektryczne, takie jak kosztujący ok. 150 tys. zł e-Golf / Fot: Jakub WąsikReporter

Kilka dni temu w Ministerstwie Energii przedstawiciele Telewizji Polskiej i spółki ElectroMobility Poland podpisali list intencyjny dotyczący "realizacji projektu produkcji polskiego samochodu elektrycznego".

Nadawca publiczny, jako partner biznesowy, będzie promował projekt w programach telewizyjnych, "zwiększając tym samym zainteresowanie kupnem i eksploatacją samochodów elektrycznych". TVP w swoich programach informacyjnych i publicystycznych gościć ma przedstawicieli ElectroMobility Poland, stwarzając tym samym okazję do rozmów i dyskusji na temat "innowacyjności projektu produkcji polskiego samochodu elektrycznego, zwłaszcza w aspektach ekonomicznych i środowiskowych".

W komunikacie czytamy również, że "Telewizja Polska w ramach nawiązanej współpracy, po przeprowadzeniu analiz biznesowych i uzyskaniu stosownych pozwoleń, będzie mogła w latach 2019-2022 nabyć od ElectroMobility Poland auta o napędzie elektrycznym w formie pilotażowej, co przyczyni się do stymulacji rozwoju rynku, zwiększając udział pojazdów o napędzie elektrycznym w rynku i dostarczy ElectroMobility Poland informacji zwrotnej o potrzebie ewentualnych zmian w konstrukcji, zanim zostanie uruchomiona produkcja seryjna".

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas