Kia i Time chcą edukować na temat aut elektrycznych

Kia we współpracy z Time – wydawcą znanego magazynu i globalną marką medialną obecną w sieci – uruchomiła w internecie „centrum dotyczące elektromobilności”. Zbiór multimediów i ciekawostek na temat elektromobilności – w tym tekstów prasowych, wideo i infografik – zapewnia potencjalnym nabywcom samochodów elektrycznych i wszystkim zainteresowanym tą tematyką ciekawych informacji.

Centrum wiedzy dotyczącej elektromobilności na nowy rodzaj mobilności patrzy z perspektywy globalnej i odpowiada na podstawowe pytania, między innymi, jaki jest wpływ elektromobilności na codzienne życie ludzi, jakie są rodzaje dostępnych technologii w samochodach elektrycznych, jakie są zasięg aut i infrastruktura punktów ładowania, a także jakie są perspektywy rozwoju napędów elektrycznych i na jakie innowacje czeka branżą - od opracowania nowych akumulatorów po mobilność w centrach miast.

Rishaad Sacoor, starszy menedżer ds. strategii marki w Kia Motors Europe, powiedział: "Ponieważ Europa zdecydowanie zmierza w kierunku ery samochodów elektrycznych, uważamy, że obecni i przyszli nabywcy wciąż mogą dowiedzieć się wiele nowego na temat tej technologii. Centrum dotyczące elektromobilności jest cennym i bezstronnym zasobem wiedzy dla wszystkich zainteresowanych samochodami elektrycznymi, a także informuje o pozytywnych i  negatywnych aspektach związanych z posiadaniem samochodu elektrycznego oraz o szerszym tzw. zeroemisyjnym ekosystemie".

Reklama

"Współpraca z tak znaną i cenioną marką w mediach jak Time daje nam pewność, że na nasze centrum dotyczące elektromobilności trafi w sieci duża liczba osób na całym świecie. Dla wielu osób Time jest pierwszym źródłem informacji nie tylko jeśli chodzi o wiadomości ze świata, ale również o najnowsze trendy, które mają wpływ na świadome kształtowanie opinii" - dodał Matt Kidd, Media Manager w Kia Motors Europe.

Tim Howat, szef ds. wspólnych projektów w Time, powiedział: "Już cieszymy się na współpracę z marką Kia w internecie w tak kluczowym temacie jak "przyszłość mobilności" i jej wpływ na społeczeństwo. Nie ma wątpliwości, że tempo zmian w dziedzinie elektromobilności będzie coraz większe, a nasz wspólny projekt będzie stał na czele tej rewolucji".

"Doświadczenie marki Kia w dziedzinie samochodów elektrycznych w połączeniu z długą historią magazynu Time, który od zawsze opowiada ludzkie historie związane z innowacjami tworzy silne partnerstwo, które będzie funkcjonowało przez wiele lat" - podsumował Tim Howat.

"Centrum dotyczące elektromobilności" będzie działało do końca tego roku i przez cały 2020 rok, dostarczając czytelnikom ciekawych informacji oraz zapewniając rozrywkę. Dzięki materiałom multimedialnym, które będzie można tam znaleźć łatwiej będzie zrozumieć nie tylko kluczowe zagadnienia związane z elektromobilnością, ale również nauczyć się żyć w sposób zgodny ze zrównoważonym rozwojem i z wykorzystaniem możliwości, które daje elektromobilność.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy