Nowy T-Roc: jeszcze bardziej przestronny i komfortowy
Kiedy na rynek wjeżdża nowa generacja modelu, spodziewamy się mocnego liftingu. Nowy Volkswagen T-Roc - to samochód zaprojektowany od początku na nowej platformie, większy, dojrzalszy i zdecydowanie bardziej świadomy, czego oczekują europejscy kierowcy. To nie jest "poprawiona wersja", lecz zupełnie nowy rozdział w historii jednego z najpopularniejszych SUV-ów Volkswagena.

Jeszcze bardziej przestronny
Odczuwalny wzrost wymiarów - ponad 12 centymetrów długości więcej - sprawia, że nowy T-Roc oferuje nam komfort nawet przy dalekich podróżach. Nawet wysokie osoby (powyżej 185 cm) mogą wygodnie usiąść z tyłu, a bagażnik, którego pojemność wzrosła o 30 litrów, oferując teraz aż do 475 litrów przy załadowaniu do wysokości oparć tylnych siedzeń, bez problemu poradzi sobie z rodzinnymi zakupami, wakacyjnymi walizkami czy sprzętem sportowym. Ta dodatkowa przestrzeń jest czymś, co realnie zmienia sposób podróżowania i sprawia, że auto staje się wszechstronnym towarzyszem nie tylko na co dzień, ale i na dłuższe wyprawy.
Jeszcze bardziej komfortowy

We wnętrzu szybko zauważamy, jak dużą uwagę poświęcono jakości materiałów i wygodzie kierowcy. Nowa deska rozdzielcza z wysokiej jakości materiałów, ambientowe oświetlenie i dopracowane detale wprowadzają do środka przyjemną, nowoczesną atmosferę. Opcjonalnie możemy wybrać fotele ergoActive, w których regulowane jest aż 14 parametrów, a funkcja masażu pozwoli pozbyć się napięć po intensywnym dniu pracy. Volkswagen wyraźnie postawił na komfort, dzięki czemu podróżowanie nową wersją T-Roca staje się po prostu przyjemne - nieważne, czy jedziemy przez miasto, czy czeka nas długa trasa.
Jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie

Innowacje w tym modelu robią ogromne wrażenie, bo wiele z nich do tej pory było zarezerwowanych dla samochodów z wyższych segmentów. Head-up display wyświetla najważniejsze informacje przed oczami kierowcy, a matrycowe reflektory IQ.LIGHT dbają o widoczność i bezpieczeństwo w każdych warunkach. Nowej generacji system infotainment z dwoma rozmiarami ekranów do wyboru, nagłośnienie Harman Kardon czy system Easy Open&Close podnoszą komfort użytkowania. Nie moglibyśmy pominąć zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy. Travel Assist z automatyczną zmianą pasa ruchu reaguje na ograniczenia prędkości lub ich zniesienie.
Z kolei Park Assist Pro to system, który umożliwia wprowadzenie samochodu na miejsce parkingowe. Aplikacja pozwala zapamiętać nawet pięć manewrów parkowania, dzięki czemu później można odtworzyć je automatycznie. System ma możliwość zapamiętania trasy o długości do 50 metrów (przy prędkości poniżej 40 km/h). Manewr musi być wykonany co najmniej raz przez kierowcę, aby można było go zapisać w menu. Jak wygląda użycie Park Assist Pro w praktyce? Jeśli chcesz zaparkować, należy zatrzymać samochód na wcześniej zapisanej trasie. Po wciśnięciu hamulca asystent zaproponuje manewr jako możliwą do wyboru opcję. Aby ją uruchomić należy wybrać przycisk "START", zdjąć ręce z kierownicy i zwolnić hamulec. Jeżeli chcemy skorzystać ze zdalnej opcji parkowania, wtedy po wybraniu miejsca proponowanego przez system, należy przenieść operację parkowania do aplikacji, a następnie wysiąść z pojazdu. Kierowca rozpoczyna operację obsługiwanego zdalnie parkowania, naciskając przycisk w aplikacji (musi być wciśnięty przez cały czas trwania operacji parkowania).
Nowoczesna platforma i napęd dopasowany do naszych potrzeb

Nowa generacja T-Roca zbudowana jest na platformie MQB evo, co oznacza bezpośredni transfer technologii z modeli takich jak Tiguan czy Tayron. Dzięki temu samochód może być wyposażonyw najnowocześniejsze systemy. Obecnie w ofercie znajdą się dwa silniki: 1.5 eTSI o mocy 116 KM i 1.5 eTSI o mocy 150 KM. We wszystkich odmianach silnikowych i wersjach wyposażenia standardem jest automatyczna siedmiostopniowa skrzynia biegów DSG, która pracuje lekko i przewidywalnie.
Nowy T-Roc to samochód, który wyrasta ponad swój segment - przestronny, komfortowy, technologicznie nowoczesny i w pełni gotowy na europejskie drogi. Volkswagen udowadnia, że nowa generacja przede wszystkim lepiej odpowiada naszym codziennym potrzebom.
Zużycie paliwa dla modelu Volkswagen T-Roc: 5,5-6 l/100 km; emisja CO2 125-137 g/km zostały określone zgodnie z procedurą WLTP.
Artykuł sponsorowany







