Małgorzata Szumowska, Jakub Józef Orliński i Krzysztof Zalewski w kampanii nowego BMW X3

Artykuł sponsorowany

Małgorzata Szumowska, reżyserka i scenarzystka, Jakub Józef Orliński, śpiewak operowy oraz Krzysztof Zalewski, muzyk i kompozytor, wystąpili w najnowszych spotach BMW. +++ Projekt jest elementem kampanii nowego BMW X3, podkreślającej wartość doświadczeń i emocji w życiu.

BMW
BMWsponsorowane

Warszawa. Nowe BMW X3 - wszechstronny bestseller marki - to model stworzony z myślą o osobach, dla których w życiu liczy się każdy moment. Świadomy sposób doświadczania stał się podstawą najnowszej kampanii czwartej generacji SAV-a.
- Dynamika i precyzja widoczne w kampanii nowego BMW X3, odzwierciedlają cechy tego modelu. Do jej współtworzenia zaangażowaliśmy ambasadorów marki, czołowych polskich artystów, z którymi współdzielimy pasję do kreowania przeżyć. Taniec staje się wyrazem ekspresji tego, co trudne do uchwycenia, wzbudza emocje i nie daje o sobie zapomnieć - wyjaśnia Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW Polska.

W ramach kampanii powstały trzy klipy w minimalistycznej stylistyce, w których każdy z zaproszonych artystów wyraża siebie poprzez dźwięk, obraz i ruch. Małgorzata Szumowska, reżyserka i scenarzystka, wielokrotnie nagradzana i doceniana przez środowisko filmowe, skupiła się na niezależności: - Wolność jest dla mnie najcenniejszą wartością. To dzięki niej podążam własną ścieżką, bez ograniczeń narzucanych z zewnątrz. Prawdziwy luksus to móc decydować o własnym życiu, odczuwać je według własnych zasad.

Z kolei Jakub Józef Orliński, śpiewak operowy, kontratenor, który zachwycił świat podczas ceremonii otwarcia XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, poprzez niezwykłą dynamikę ruchu w połączeniu z sensualną muzyką podkreśla, że każda chwila ma znaczenie: - Tak, jak w muzyce, tak w życiu lubię przygody, spontaniczność, wolność i własne tempo. Kieruje się intuicją, która często pcha mnie poza moją strefę komfortu. Doświadczenia zbieram jak cenne trofea, do których lubię czasem wracać. Towarzyszące im emocje zostają ze mną na zawsze, budują mnie nie tylko artystycznie, ale także jako człowieka.

Krzysztof Zalewski, muzyk, kompozytor i autor tekstów, a także laureat pięciu Fryderyków, wyraził siebie poprzez emocjonalne brzmienia i stylistykę korespondującą z jego potrzebą bycia „tu i teraz”: - Z niewłaściwym nastawieniem nawet koncert dla wielotysięcznej publiczności nie będzie pełnym doznaniem. Czy to codzienne sytuacje czy emocjonujące wydarzenia - jeśli doświadczam ich świadomie, smakują najlepiej.

Spoty można obejrzeć na oficjalnym kanale BMW Polska:

  • Małgorzata Szumowska: LINK
  • Jakub Józef Orliński: LINK
  • Krzysztof Zalewski: LINK

Reżyseria i koncept kreatywny: Tala Dołgowska

DOP: Miłosz Kasiura

Produkcja: MOON Films

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Hubert Fronczak, BMW Group Polska

telefon: +728 874 121, e-mail: Hubert.Fronczak@bmw.pl

BMW Group

BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad, jest wiodącym na świecie producentem samochodów i motocykli w segmencie premium, a także dostawcą wysokiej jakości usług finansowych i mobilnościowych. Sieć produkcyjna BMW Group obejmuje ponad 30 zakładów produkcyjnych i montażowych na całym świecie; firma dysponuje międzynarodową siecią dystrybucji w ponad 140 krajach.

W roku 2024 firma BMW Group sprzedała ponad 2,45 miliona samochodów oraz ponad 210 tysięcy motocykli na całym świecie. Dochód przed opodatkowaniem w roku finansowym 2023 wyniósł 17,1 mld euro przy obrotach wynoszących 155,5 mld euro. Według stanu na dzień 31 grudnia 2023 r. w BMW Group było zatrudnionych 154 950 pracowników.

Podstawą sukcesu BMW Group były zawsze odpowiedzialne działania i perspektywiczne myślenie. Firma już na wczesnym etapie wyznaczyła kierunek na przyszłość i konsekwentnie koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i ochronie zasobów, począwszy od łańcucha dostaw poprzez produkcję aż po końcową fazę użytkowania wszystkich produktów.

http://www.bmwgroup.com

Artykuł sponsorowany

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?