Renault Sport R.S. 01

500 KM w sportowym Renault R.S. 01 Renault zaprezentowało właśnie najnowszy samochód wyścigowy R.S. 01. Zbudowano go zgodnie ze specyfikacją LMP-1, w myśl której tworzone są prototypy ścigające się w słynnym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Opływowe linie i agresywne ospojlerowanie R.S. 01 uzupełnia LED-owe oświetlenie oraz typowy dla sportowych "Renówek", kanarkowy odcień karoserii. Za 18-calowymi obręczami ze specjalnymi oponami Michelin kryją się 6-tłoczkowe zaciski i tarcze o średnicy 380 mm. Auto ma wykonane z włókien węglowych nadwozie typu monokok - w rezultacie jego masa własna wynosi zaledwie 1100 kg. Karoseria mierzy 471 cm długości, 200 cm szerokości i 116,6 cm wysokości przy rozstawie osi równym 274,4 cm. Do napędu R.S. 01 służy montowany centralnie, podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,8 litra, wzięty z Nissana GT-R. Po modyfikacjach osiąga on moc ponad 500 KM oraz więcej niż 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 7-biegowej, sekwencyjnej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna - ponad 300 km/h. Renault R.S. 01 zobaczyć będzie można w przyszłorocznej serii wyścigów World Series by Renault oraz nowych zawodach Renaultsport Trophy. Cenę samochodu ustalooi na 282 tys. funtów brytyjskich.

article cover
Renault

Renault Sport R.S. 01

500 KM w sportowym Renault R.S. 01 Renault zaprezentowało właśnie najnowszy samochód wyścigowy R.S. 01. Zbudowano go zgodnie ze specyfikacją LMP-1, w myśl której tworzone są prototypy ścigające się w słynnym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Opływowe linie i agresywne ospojlerowanie R.S. 01 uzupełnia LED-owe oświetlenie oraz typowy dla sportowych "Renówek", kanarkowy odcień karoserii. Za 18-calowymi obręczami ze specjalnymi oponami Michelin kryją się 6-tłoczkowe zaciski i tarcze o średnicy 380 mm. Auto ma wykonane z włókien węglowych nadwozie typu monokok - w rezultacie jego masa własna wynosi zaledwie 1100 kg. Karoseria mierzy 471 cm długości, 200 cm szerokości i 116,6 cm wysokości przy rozstawie osi równym 274,4 cm. Do napędu R.S. 01 służy montowany centralnie, podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,8 litra, wzięty z Nissana GT-R. Po modyfikacjach osiąga on moc ponad 500 KM oraz więcej niż 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 7-biegowej, sekwencyjnej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna - ponad 300 km/h. Renault R.S. 01 zobaczyć będzie można w przyszłorocznej serii wyścigów World Series by Renault oraz nowych zawodach Renaultsport Trophy. Cenę samochodu ustalooi na 282 tys. funtów brytyjskich.

Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Renault Sport R.S. 01 (2015)Renault
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas