Ford w wilczej skórze

Chyba w każdym z nas tkwi chęć upiększania otoczenia, dostosowania go do swojego gustu. Często pojawia się też dążenie do wyróżnienia się z tłumu.

Wiedzą o tym producenci samochodów. I dlatego każda z liczących się marek ma w swoich barwach dział, przygotowujący auta do sportu oraz współpracuje z niezależną od niego firmą, która przeprowadza modyfikacje aut nie powodujące utraty gwarancji producenta.

W przypadku Forda jest niezbyt dobrze znana w Polsce firma Wolf. Pakiety stylizacyjne nadwornego tunera Forda bardzo spodobały się zapaleńcom z PGD Tuning i postawili sobie oni za cel wprowadzenie Wolfa na polski rynek. Po negocjacjach toczących się przy współudziale Ford Polska od 2003 r., wreszcie w czerwcu, PGD Tuning, jako pierwsza i jedyna firma w naszym kraju, została oficjalnym przedstawicielem Wolfa.

Pakiety stylizacyjne Wolfa obejmują całą gamę modeli samochodów począwszy od Fiesty, Fusiona, poprzez Focusa (na zdjęciach), Mondeo, Galaxy, a kończąc na najmłodszym dziecku Forda -

C-Maxie. W skład pakietów wchodzą dostawki zderzaków przednich, dostawki zderzaków tylnych, nakładki progów, wloty powietrza - grille, lotki dachowe, reflektory przednie, tylne lampy, nakładki słupków bocznych, listwy progowe, zawieszenia sportowe, felgi aluminiowe i tłumiki. Do stylizacji wnętrza pojazdu w ofercie Wolfa znajdziemy nakładki na pedały, gałki lewarka zmiany biegów, uchwyty hamulca ręcznego oraz nakładki na panele środkowe deski rozdzielczej.

"Produkty Wolf'a podkreślają kształty stylu NewEdge najnowszych modeli Forda - mówi Mikołaj Małecki, Dyrektor Zarządzający PGD Tuning. Wszystkie wyroby sygnowane logo Wolf są wykonane z materiałów najwyższej jakości i, co ważne, ospoilerowanie jest wykonane z ABS-u, a nie żywicy i jest dopasowane

z najwyższą starannością co wpływa na jego bezproblemowy montaż i późniejsze użytkowanie".

Reklama

Ford Focus, którego zdjęcia prezentujemy "uzbrojony" został w wyprofilowane progi, dokładkę zderzaka przedniego i tylnego, felgi aluminiowe 16'' oraz spoiler nad tylną szybą.

Największy nacisk Wolf stawia na ładne duże koła o rozmiarach od 15' do 19' oraz na zmniejszenie prześwitu pomiędzy błotnikiem a oponą, co jeszcze bardziej podkreśla sportowy styl samochodu i optycznie powiększa zamontowaną felgę. Poza efektem wizualnym szerokie opony i zmodyfikowany układ zawieszenia znacząco wpływają na polepszenie i tak rewelacyjnych właściwości jezdnych samochodów Ford.

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: tuning | Ford
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy