Wyróżnione Aveo/Kalos
Chevrolet Aveo/Daewoo Kalos zajął pierwsze miejsce w kategorii samochodów kompaktowych w sondażu Korea Design Power Index 2004 (KDPI), przeprowadzonym przez Koreańskie Stowarzyszenie Zarządzania (KMA).
Model ten już drugi rok z kolei został uhonorowany tym wyróżnieniem. Sondaż KDPI, który organizowany jest już od pięciu lat, bazuje na wywiadach oraz ankiecie internetowej przeprowadzanej wśród 20.000 konsumentów, mieszkających w sześciu największych miastach Korei Południowej, w tym w Seulu.
Aveo/Kalos powstał na deskach kreślarskich turyńskich stylistów z biura projektowego Italdesign. Jego twórca i szef, Giorgetto Giugiaro, stwierdził: "Aveo/Kalos charakteryzuje się prostą, lecz mocną linią nadwozia, a dzięki krótkim zwisom może pochwalić się wyjątkowo harmonijnymi proporcjami. Ma po prostu "to coś". Jednym z charakterystycznych elementów stylistycznych jest trzecie boczne okno, które sprawia, że pojazd wydaje się jaśniejszy w środku, bardziej przestronny i dłuższy".
Aveo/Kalos należy do najlepiej sprzedających się modeli GM DAT w Europie, a jego sprzedaż stanowi aż 41 proc. ogólnej ilości samochodów tej marki kupionych w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku. Erhard L. Spranger, dyrektor generalny GM Daewoo Europe, stwierdził: "Aveo/Kalos jest ucieleśnieniem wszystkiego, z czym kojarzona jest nasza marka. Nie tylko wspaniale się prezentuje, ale jest również bardzo dobrze wyposażony i oferuje wyjątkowy stosunek wartości do ceny".
Chang-Yoon Park, główny specjalista ds. badań KMA, powiedział: "Mimo że na rynek wprowadzono ostatnio wiele nowych i konkurencyjnych pojazdów, Aveo/Kalos został raz jeszcze wyróżniony za swoją sylwetkę oraz delikatną i zapewniającą wygodę stylistykę. Konsumenci przyznali mu wysokie oceny w szczególności za indywidualny charakter, nowatorski styl i innowacyjność".
Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.