Volvo w Chinach

Salon w Szanghaju jest okazją dla firm do mocniejszego zaakcentowania swojej obecności na dynamicznie się rozwijającym rynku chińskim.

Salon w Szanghaju jest okazją dla firm do mocniejszego zaakcentowania swojej obecności na dynamicznie się rozwijającym rynku chińskim.

Nie inaczej postępuje Volvo, które w zeszłym roku sprzedało w "Kraju Środka" niemal 3 tysiące samochodów, co oznacza wzrost o 15 procent.

Volvo obecnie posiada w Chinach 40 punktów dealerskich. Liczba ta wkrótce ma ulec podwojeniu bowiem szwedzka firma zakłada dynamiczny wzrost sprzedaży w ciągu nadchodzących lat i nie wyklucza nawet wybudowania fabryki.

Najlepiej sprzedającym się modelem Volvo w Chinach jest luksusowe S80. Producent spodziewa się, że kolejnym bestsellerem stanie się wkrótce terenowe XC90.

Porozmawiaj na Forum.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volvo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama