Subaru będzie ładniejsze?
Koniec z fatalnym przodem samochodów Subaru. Japońska firma, znana z produkowania m.in. kultowej imprezy i świetnych silników typu bokser, zrozumiała wreszcie, ile traci poprzez zastosowanie ekstrawaganckiego "nosa".
Pomysł na nowe ukształtowanie przedniej części nadwozia powstał w 2002 roku. Prace zlecono greckiemu styliście Andreasowi Zapatinasowi, który zaprojektował wcześniej m.in. alfę romeo 145 i fiata barchettę.
Pomysły Greka okazały się jednak duże mniej udane. Zastosowano je głównie w imprezie najnowszej generacji oraz nowym modelu B9 tribeca. Ponadto w Japonii jeżdżą małe R1 i R2 z podobnie ukształtowanym przodem. Na pewno charakterystycznym, ale... równie brzydkim.
Japończycy doszli teraz do podobnego wniosku. Zwolnili Zapatinasa i stoją przed tym samym problemem co cztery lata temu. Jak ukształtować przednią część nadwozia nowych samochodów?