RENAULT W JAPONII

Renault chce stać się do roku 2010 jednym z największych importerów samochodów w Japonii. W tym celu koncern Renault utworzył filię Renault Japon, w której objął 100% udziałów. W ciągu 3 lat Renault zainwestuje w ten projekt 250 mln franków (4 mld jenów).

Renault chce stać się do roku 2010 jednym z największych importerów samochodów w Japonii. W tym celu koncern Renault utworzył filię Renault Japon, w której objął 100% udziałów. W ciągu 3 lat Renault zainwestuje w ten projekt 250 mln franków (4 mld jenów).

Renault chce zaistnieć w Japonii. Jego ambicją jest - z pomocą Nissana -sprzedaż w 2004 roku 15 tys. samochodów a w następnych latach do 30 tys. Pozwoliłoby to francuskiemu koncernowi stać się do roku 2010 jednym z największych importerów pojazdów w kraju Kwitnącej Wiśni. W tym celu koncern Renault utworzył filię Renault Japon, w której objął 100% udziałów. W ciągu 3 lat Renault zainwestuje w ten projekt 250 mln franków (4 mld jenów).

Nissan zapewni Renault pełne wsparcie podczas wchodzenia na rynek japoński. Już w bieżącym roku. pięćdziesięciu koncesjonerów Nissana będzie prowadziło sprzedaż samochodów marki Renault. Sieć ta będzie stopniowo rozwijana, a docelowo obejmie ponad 150 placówek. Poza budową sieci handlowej, Nissan jako dystrybutor zapewni zarządzanie i nadzór punktów sprzedaży, szkolenia handlowców, promocje handlowe oraz przeprowadzi kampanie reklamowe w poszczególnych regionach Japonii. Nissan dostarczy również system obsługi zamówień na samochody i części zamienne oraz zajmie się logistyką dostaw pojazdów do punktów sprzedaży. Ponadto obecne zaplecze Nissana będzie spełniało pewne funkcje związane z importem na rzecz Renault Japon, takie jak przygotowanie pojazdów do wydania.

Reklama

W sprzedaży samochodów Renault zostanie całkowicie utrzymana odrębna tożsamość marek Nissan i Renault. Polityka ta będzie prowadzona we wszystkich punktach sprzedaży, niezależnie od tego czy będą sprzedawały wyłącznie samochody jednego czy też obu producentów.

Dzięki sprzedaży całkowicie nowej gamy produktów koncesjonerzy Nissana będą mogli pozyskać nowych klientów, innych niż tradycyjni nabywcy samochodów Nissan. Współpraca ta jest pierwszym przedsięwzięciem połączonych koncernów Renault-Nissan.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: koncern | Nissan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy