Rekord Citroena

Już szósty rok z rzędu, Citroën pobił w 2002 roku swój rekord sprzedanych samochodów. 1  312 000 sprzedanych aut, oznacza wzrost o 6,3 % w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liczba pojazdów już dostarczonych do klienta wyniosła 1 301 700. (tutaj nasze teksty o najnowszych autach Citroena).

Wzrost w porównaniu z rokiem 2001 osiągnął poziom 5 %, co odpowiada dodatkowym 50 000 sprzedanych samochodów. W 17 krajach Europy Zachodniej poziom dostarczonych klientom pojazdów marki Citroën w kategoriach samochód osobowy oraz samochód użytkowy (dostawczy, etc.) łącznie, osiągnął liczbę 1 083 000, co oznacza zwiększenie poziomu sprzedaży o 1 % na rynku, na którym panuje spadek na poziomie 3 %.

W Europie Zachodniej, poza Francją, udział w rynku tej marki wzrósł o 4% w kategorii samochodów osobowych i użytkowych łącznie (726 000 dostarczonych samochodów), przy globalnym zmniejszeniu się sprzedaży samochodów na tym rynku o 3 %.

Reklama

We Francji, pomimo zmniejszenia poziomu sprzedaży o 3,6 %, Citroën nadal pozostaje najbardziej odporną na recesję marką na tym rynku (- 5,2 %). Łączna liczba zarejestrowanych pojazdów tej marki w obu kategoriach (samochody osobowe i użytkowe.) dają jej udział w rynku na poziomie 14 %, w porównaniu z 13,8 % w roku 2001.

Na pozostałych rynkach Citroën osiągnął sprzedaż na poziomie 218 700 pojazdów, co oznacza wzrost o 30 %.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 000 | rekord
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy