Oszczędny i dynamiczny
Ocena nowego samochodu jest zawsze subiektywna i to, co jednym przypadnie do gustu, dla innych może być nieinteresującym gadżetem. W przypadku Toyoty Corolla trudno zachwycać się bryłą nadwozia, bardziej oryginalną sylwetkę mają chociażby Renault Megane czy Opel Astra.
Ładniejsze wnętrze i lepsze walory jezdne ma np. Alfa Romeo 147. Lepsze wykończenie - VW Golf itd. Ostatnio jednak pojawił się w rodzinie Corolli atut deklasujący rywali - 116-konny silnik D-4D.
Samochody z silnikiem wysokoprężnym przestały już spełniać rolę "konia pociągowego", głośnego ale ekonomicznego. Dzisiejsze silniki diesla, wyposażone w układy wtrysku Common Rail, przejęły od wersji benzynowych dobrą dynamikę, równocześnie zachowując wysoki moment obrotowy i niskie spalanie.
Więcej przeczytasz w naszym ARTYKULE.