Opel zmienia swoje logo

Przejęcie Opla przez francuski koncern PSA zapoczątkowało szereg kluczowych dla marki zmian. Nowy jest nie tylko prezes (12 czerwca Karl-Thomas Neumann zastąpiony został przez Michaela Lohschellera), ale nawet logo producenta!

W spotach reklamowych nowej Insignii, w których - po raz kolejny - pojawi się Jurgen Klopp - fani Opla będą mogli zaobserwować zmodyfikowany znak handlowy firmy.

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie "założeniami przyjętymi przy modyfikacji logo były przejrzystość i uproszczenie". Z tego względu zrezygnowano z "chromu" i efektu 3D. Od teraz we wszystkich oficjalnych materiałach promocyjnych pojawiać się będzie "klarowne i wyraziste dwuwymiarowe logo marki Opel".

W rzeczywistości zmieniło się niewiele. Logo - jak do tej pory - ma formę wpisanej w okrąg błyskawicy. Oba elementy są jednak białe i prezentowane na kontrastowym czarnym tle. Wg oficjalnej interpretacji okrąg stanowi odniesienie do samochodowego koła, a błyskawica to "symbol czystej energii".

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy