Reklama

Mazda świętuje 10 lat w Polsce

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż w połowie 2008 roku bazując na 11 punktach dealerskich w całym kraju. W ciągu pierwszych 12 miesięcy Polacy kupili 3145 samochodów.

Dziś sieć sprzedaży Mazdy tworzy 32 dealerów i 10 punktów ASO, a średnia sprzedaż na punkt dealerski to ponad 380 samochodów rocznie, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich rynków Mazdy w Unii Europejskiej. Od stycznia do końca listopada br. nabywców znalazło łącznie 11 340 samochodów i wynik ten pozwala prognozować, że w kończącym się właśnie roku po raz kolejny pobity zostanie rekord wielkości sprzedaży.

"Motto naszej marki "Drive Together" odnosi się nie tylko do przyjemności podróżowania samochodem. To credo całego zespołu Mazda Motor Poland, który liczy obecnie niemal 40 osób, a to niejednokrotnie mniej niż załoga wielu z naszych dealerów. O efektywności naszej pracy doskonale świadczą nie tylko wyniki sprzedażowe Mazdy w Polsce, ale także partnerska i bardzo zrównoważona polityka współpracy w ramach sieci dealerskiej, która sprawia, że już od 4 lat Mazda jest postrzegana przez właścicieli salonów jako najbardziej pożądana marka. Przez trzy lata z rzędu zajmowaliśmy także pierwsze miejsce w wynikach badania satysfakcji dealerów. Co więcej, to właśnie w Polsce synergia działań handlowych i marketingowych pozycjonuje Mazdę jako pretendenta do klasy premium." - Podkreśla Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Polska od 2011 r.

Reklama

Wizerunek Mazdy w Polsce od dekady współtworzą także oryginalne scenariusze rynkowych premier nowych modeli, jak ubiegłoroczna premiera MX-5 w warszawskim Och-Teatrze czy realizowany z niezwykłą konsekwencją konkurs Mazda Design, który w przyszłym roku będzie miał już swoją 10. edycję. Po raz kolejny motto marki "Przełamujemy konwencje" odnosi się zarówno do technologii tworzenia samochodów, jak i do realizowanych przez Mazdę działań, budujących świadomość i wizerunek marki.

Podczas imprezy podsumowującej 10-lecie Mazdy w Polsce miała miejsce premiera nowej Mazdy 3, która ma rozpocząć nową erę w historii marki. Wchodząc w nowy rozdział, Mazda kładzie wyraźny nacisk na cztery filary, które stoją u podstaw sposobu myślenia o motoryzacji i wyznaczają kierunek Mazdy na drodze do japońskiej marki premium. Te filary to: sztuka designu, japoński kunszt, inteligentne rozwiązania i czysta przyjemność prowadzenia.

"Pierwszą dekadę działalności Mazda Motor Poland zamykamy z poczuciem satysfakcji i spełnienia, świadomi wyzwań, które czekają na nas w przyszłości. Świętujemy nasz jubileusz w gronie wszystkich dealerów, partnerów serwisowych, handlowych i przedstawicieli mediów, podczas wyjątkowego wieczoru w Centrum Konesera w Warszawie. Z dumą prezentujemy naszym gościom, jako pierwszym w Europie, nową Mazdę 3. Dla nas rozpoczyna się nowa dekada, a przed marką - nowa era. Nie możemy się już doczekać, kiedy pierwsze egzemplarze nowej Mazdy 3 pojawią się w salonach, by zabrać naszych klientów w kolejną ekscytującą podróż" - podkreśla Łukasz Paździor.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje