Maxi sukces mini

BMW podała do wiadomości dane sprzedaży koncernu za pierwsze 9 miesięcy tego roku. Producent zanotował w tym czasie 20-procentowy wzrost liczby sprzedanych samochodów w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Koncern sprzedał w tym czasie 701 tys. aut marki BMW i 105 tys. Mini.

BMW podała do wiadomości dane sprzedaży koncernu za pierwsze 9 miesięcy tego roku. Producent zanotował w tym czasie 20-procentowy wzrost liczby sprzedanych samochodów w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Koncern sprzedał w tym czasie 701 tys. aut marki BMW i 105 tys. Mini.

Sprzedaż Mini już we wrześniu przekroczyła zaplanowaną na cały 2002 rok liczbę sprzedanych aut (100 tys. sztuk). We wrześniu - najlepszym jak dotąd miesiącu dla Mini - znalazło się na całym świecie 16,8 tys. nabywców tego autka.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy