Koniec Pontiaca GTO

Zaledwie po trzech latach od premiery Pontiac kończy produkcję modelu GTO. 300-konny pojazd został zaprezentowany w 2003 roku. Plany zakłady roczną sprzedaż na poziomie 18 tysięcy sztuk.

Tych planów nigdy nie udało się zrealizować. W 2004 roku nabywców znalazło 13,5 tys. sztuk GTO, rok później osiągnięto wynik o 2 tys. gorszy. Dlatego General Motors podjął decyzję o zakończeniu produkcji.

W tym roku powstanie jeszcze około 11 tysięcy tych opartych na płycie podłogowej australijskiego Holdena Monaro samochodów. Ostatnie trafią do salonów po wakacjach.

Plany nie zakładają budowy następcy GTO. Powstanie natomiast zupełnie inny pojazd tylnonapędowy o mocnym silniku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Pojazd | plany
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy