Detroit 2006!
W Detroit - stolicy amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego – dniami prasowymi rozpoczął się w niedzielę najważniejszy w Ameryce Północnej salon samochodowy: North American International Auto Show 2006.
Ta ciesząca się ogromnym zainteresowaniem wśród producentów z całego świata, dziennikarzy i miłośników czterech kółek wystawa gromadzi co roku praktycznie wszystkie znaczące koncerny motoryzacyjne świata. Oczywiście na tak ważnym salonie nie mogło zabraknąć także reportera INTERIA.PL.
W zlokalizowanych przy One Washington Boulevard halach Cobo Center, gdzie odbywa się NAIAS, debiutuje wiele nowych samochodów i wyznaczających trendy na przyszłość prototypów.
Od niedzieli do wtorku wstęp na salon będą mieli jedynie dziennikarze. Przez kolejne dwa dni (11-12 stycznia) wystawa otwarta będzie dla przedstawicieli
przemysłu motoryzacyjnego oraz zaproszonych gości (w zeszłym roku obecnych było niemal 35 tysięcy osób z ponad 2100 przedsiębiorstw z 24 krajów całego świata).
13 stycznia to specjalny dzień przeznaczony dla celów charytatywnych (bilet w tym dniu kosztuje 400 dolarów, w zeszłym roku wykupiło je ponad 17,5 tysięca osób, co dało dochód rzędu 7 milionów dolarów!).
Dla publiczności NAIAS 2005 dostępny będzie od 14 stycznia. Cena biletów dla dorosłych - 12 dolarów. Dzieci poniżej 7. roku życia pod opieką osoby dorosłej wchodzą za darmo, a w wieku od 7 do 12 lat zapłaca 5 dolarów. Bilety grupowe (powyżej 25 osób) kosztują 8 dolarów.
TUTAJ foto-galeria z salonu w Detroit.
O nowościach tegorocznego salonu w Detroit piszemy TUTAJ.
Copyright © (UWAGA! Autorów stron motoryzacyjnych nie tylko w internecie prosimy o niewykorzystywanie w jakiejkolwiek formie - bez naszej zgody - tekstów z serwisu Motoryzacja. )