Bridgestone. Wschodnia centrala w Warszawie
Od początku roku centrala na Europę Wschodnią i kraje bałtyckie produkującego opony japońskiego koncernu Bridgestone znajduje się w stolicy Polski.
Takich firm będzie więcej - stwierdza "Puls Biznesu".
Jak mówi Armand Dahi, dyrektor zarządzający koncernu na Europę Wschodnią, "na decyzję miało wpływ to, że Polska jest największym krajem w regionie i stanowi 60 proc. sprzedaży całego regionu". "Co więcej, Polska jest najatrakcyjniejsza pod względem jakości infrastruktury i wsparcia biznesu" - podkreśla.
Prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych Sławomir Majman mówi, że decyzja Bridgestone oznacza, iż wielkie międzynarodowe koncerny odnajdują właściwe proporcje wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. "Widzą, kto jest ważny i ma szanse rozwoju, a kto grzęźnie w kłopotach" - ocenia.