Audi przyszłości

Firma Audi uczestniczyła w projekcie renomowanego "Art Center College of Design" w kalifornijskiej Pasadenie (USA), w którym młodzi styliści i studenci marketingu zaprezentowali swoje pomysły dotyczące przyszłego wizerunku marki Audi.

W konkursie pod hasłem "Audi 2010 - przyszłość limuzyny" wzięło udział 20 studentów stylistyki transportu, reklamy i studium filmowego tej szkoły. Sześć zespołów opracowało strategie stylistyczne i marketingowe dla limuzyny Audi 2010 roku.

"Zadanie studentów polegało na rozwinięciu kreatywności w jasno określonych ramach. Dokładnie tak, jak to będzie wyglądało w ich przyszłym życiu zawodowym" - wyjaśnił Hans Berger, szef strategii marki w AUDI AG i osoba odpowiedzialna za projekt "Art Center College of Design".

Studenci zostali podzieleni na multidyscyplinarne zespoły i mieli opracować koncepcje marketingowe i stylistyczne dla limuzyny Audi 2010 roku, która:

Reklama

- oferuje miejsce dla czterech dorosłych osób,

- mieści się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych (A4),

- jest kontynuacją aktualnej stylistyki Audi,

- doskonale wkomponowuje się w filozofię marki Audi.

"Chcieliśmy zachęcić młodych studentów designu i marketingu do współpracy od samego początku, od pierwszej koncepcji nowego samochodu, od pustej kartki papieru. Swobodna wymiana pomysłów między studentami różnych kierunków wniosła świeżość i dynamikę do procesów twórczych obu dyscyplin" - tłumaczył Berger.

Najwyżej oceniono stylistykę limuzyny zaprojektowanej przez południowokoreańskiego studenta Dong Park. Jury było zachwycone formą połączenia sportowego charakteru Audi z wymaganiami czteroosobowej limuzyny.

Interesującym elementem stylistycznym w tej koncepcji są fotele w formie wiązań snowbordowych. Dong Park wygrał dzięki nim praktykę w "Advanced Design Studio" Audi w Simi Valley w Kalifornii.

Zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi opracował egipski student Kareem Bahbah. Jako nagrodę otrzymał możliwość odbycia praktyki w McKinney, agencji reklamowej Audi of America w Północnej Karolinie.

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studenci | design | Audi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy