Wszystko o radiu CB!

W najnowszym, 5. numerze "Motoru" zachęcamy Czytelników do dalszego udziału w plebiscycie Auto Lider 2008.

article cover
tygodnik "Motor"

W tym tygodniu ostatnia kategoria - wybieramy Najatrakcyjniejszą Reklamę Roku 2008. Do wygrania Mazda MX-5 Coupe, motocykl Honda CBF600S, Suzuki KingQuad i wiele innych nagród.

"Przed premierą" prezentujemy najnowsze dzieło francuskich konstruktorów Peugeota - model 3008. Ta całkiem udana krzyżówka hatchbacka, minivana i SUV-a pojawi się w Polsce już na przełomie kwietnia i maja. W ofercie silnikowej znajdzie się m.in. napęd hybrydowy! Pokazujemy również bardzo już zaawansowane przymiarki wielkiej niemieckiej trójki do nowych generacji prestiżowych kompaktów: Audi A3, BMW serii 3 i Mercedesa klasy A.

W tym wydaniu opisujemy także wrażenia z pierwszych jazd najnowszą Mazdą 3- japońskim kompaktem, który dzięki atrakcyjnej stylistyce i sportowemu charakterowi może pomieszać szyki zadomowionej już na naszym rynku konkurencji.

W dziale "Testy" dokładnie sprawdzamy m.in. najnowszą Toyotę Avensis z mocnym dieslem z polskiej fabryki oraz Subaru Tribekę - najbardziej awangardowy i zarazem najbardziej amerykański z modeli Subaru.

W "Raporcie" przypominamy, że to już ostatnia chwila, żeby kupić tani samochód. Warto się pospieszyć, bo będzie już tylko coraz drożej.

W tym tygodniu udowadniamy także, że sedany wcale nie muszą być wyłącznie eleganckie i stateczne - o tytuł najbardziej emocjonującej sportowej limuzyny z napędem 4x4 w naszym porównaniu walczą Audi S4, BMW 335i xDrive i Mitsubishi Lancer Evolution.

W "Poradach" jasno i przystępnie wyjaśniamy, na co zwrócić uwagę zaopatrując się w CB radio - z czego składa się taki zestaw, ile kosztuje, gdzie go kupić oraz które rozwiązania sprawdzają się najlepiej w codziennym użytkowaniu. Przedstawiamy również 12 najgorszych nawyków, zwyczajów i zaniedbań kierowców, którymi sami doprowadzają swoje auta do ruiny. Warto przeczytać i wydłużyć życie własnego samochodu.

W dziale "Używane" - zaskakująco dobry i godny polecenia Hyundai Getz oraz niepozbawiony wad, a nawet nieco rozczarowujący Mercedes Vito z lat 1996-2003.

Zachęcamy też do lektury stałych działów, jak "Technika" (tym razem opisujemy inżynierskie dzieło sztuki - silnik Porsche 911 GT2), "Bezpieczna droga" oraz "Motopasje" - w tym numerze poświęcone sekretom samochodowych prototypów.

Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 5. numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas