Trzystasiódemka!

Już za dwa tygodnie w Genewie rozpocznie się organizowany po raz 71. Międzynarodowy Salon Samochodowy, pierwsza tego typu impreza w Europie, w XXI wieku. Już teraz wiadomo, że obfitować będzie w wiele nowości. Ale bez wątpienia największym zainteresowaniem cieszyć się będą w Genewie dwa auta - lancia thesisi, o której pisaliśmy już w naszym serwisie i nowy peugeot 307. O ile jednak lancia to luksusowa i droga limuzyna, o tyle następca 306 to pojazd popularny, produkowany masowo, który ma szanse powtórzyć sukces swojego mniejszego brata - 206-tki. Zobacz galerię Peugeota 307

article cover
INTERIA.PL

Już za dwa tygodnie w Genewie rozpocznie się organizowany po raz 71. Międzynarodowy Salon Samochodowy, pierwsza tego typu impreza w Europie, w XXI wieku. Już teraz wiadomo, że obfitować będzie w wiele nowości. Ale bez wątpienia największym zainteresowaniem cieszyć się będą w Genewie dwa auta - lancia thesisi, o której pisaliśmy już w naszym serwisie i nowy peugeot 307. O ile jednak lancia to luksusowa i droga limuzyna, o tyle następca 306 to pojazd popularny, produkowany masowo, który ma szanse powtórzyć sukces swojego mniejszego brata - 206-tki.

Peugeot 307, którego statyczna prezentacja odbyła się kilka dni temu pod Paryżem, pojawi się w sprzedaży na początku marca. Jego produkcja (w Sochaux i Mulhouse) trwa już od końca stycznia. Pojazd ten, wyposażony w wiele nowoczesnych rozwiązań technicznych, napędzany będzie dobrze znanymi z innych modeli francuskiego koncernu silnikami: 1,6 (110 KM), 2,0 (138 KM) i dieslem HDI 2,0 (90 KM).

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas