Renault pokazało nowe dostawczaki. Uprzedzą o naprawie i ocenią styl jazdy

Renault Trafic czwartej generacji oraz nowe Goelette i Estafette są reprezentantami nowej rodziny elektrycznych dostawczaków francuskiej marki.
Renault Trafic czwartej generacji oraz nowe Goelette i Estafette są reprezentantami nowej rodziny elektrycznych dostawczaków francuskiej marki.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Nowoczesny van elektryczny na stacji ładowania, otoczony minimalistycznym, industrialnym wnętrzem.
Choć Renault Trafic czwartej generacji będzie oferowane tylko jako elektryk, w ofercie pozostanie jeszcze trzecie wcielenie, które będzie dostępne również z napędem spalinowym.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Furgonetka w nowoczesnym stylu, zaparkowana w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Białe nadwozie i czarne akcenty podkreślają elegancki design pojazdu.
Renault Trafic E-Tech w każdej wersji długości oferuje wysokość 1,9 metra, by mieć dostęp do wszystkich parkingów podziemnych.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jak wygląda nowe Renault Trafic E-Tech?

Wnętrze nowoczesnego samochodu elektrycznego z wyświetlaczami cyfrowymi na desce rozdzielczej. Widoczne są kierownica z logotypem producenta oraz duże ekrany dotykowe pokazujące nawigację i informacje dotyczące jazdy.
Kokpit nowego Trafica E-Tech jest zdominowany przez dwa ekrany: 10-calowy wyświetlacz wskaźników oraz 12-calowy ekran multimediówMaciej OlesiukINTERIA.PL
W nowych dostawczakach Renault znajdziemy nową generację systemu multimediów openR. Oferuje on m.in. nawigację opracowaną specjalnie pod auta dostawcze, uwzględniającą np. wymiary i ładowność danego samochodu.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jaka przestrzeń ładunkowa w nowym Renault Trafic E-Tech?

Biały samochód dostawczy Goelett E-Tech zaparkowany w nowoczesnym wnętrzu. Design pojazdu jest nowoczesny i futurystyczny, z gładkimi liniami i ciemnym przodem.
Renault Goelette E-Tech zostało zbudowane na bazie Trafica. Różni się jednak od niego szerokimi możliwościami wyboru zabudowy.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Wnętrze nowego Renault Trafic E-Tech

Względem Trafica Goelette E-Tech wyróżnia się wzmocnionymi osiami. Dzięki temu jego ładowność zwiększyła się do 1,4 tony.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego pojazdu z widoczną kierownicą oraz dużym ekranem dotykowym po prawej stronie. Na ekranach wyświetlane są informacje dotyczące pojazdu i jego systemów. Elegancki, futurystyczny design deski rozdzielczej.
Renault Estafette E-Tech wykorzystuje wszystkie elementy języka stylistycznego znane z nowego Trafica dostosowując je do proporcji nadwozia. Maciej OlesiukINTERIA.PL

Renault Goelette E-Tech. Wygląd i ładowność

Wnętrze samochodu z nowoczesnymi ekranami dotykowymi, na których widoczne są dane dotyczące jazdy i funkcjonalności pojazdu. Kierownica ma logo producenta, a ekrany pokazują grafikę i ikony związane z obsługą auta.
Deska rozdzielcza w Renault Estafette E-Tech jest niemal identyczna co w Traficu i Goelette. Najważniejszą różnicą jest fakt, że podniesiono ją o 20 cm. Podniesiono również fotel kierowcy, by poprawić widoczność.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Co to za auto Renault Estafette E-Tech?

Dwa nowoczesne samochody dostawcze stojące obok siebie w dobrze oświetlonym, futurystycznym wnętrzu. Oba pojazdy są w ciemnym kolorze z jasnymi reflektorami. W tle widoczna jest minimalistyczna dekoracja z pionowymi liniami.
Wszystkie trzy nowe dostawczaki Renault będą wyposażone w silnik elektryczny generujący 203 KM i 345 Nm. Maciej OlesiukINTERIA.PL
Widok zbliżony na tył samochodu elektrycznego z logo producenta, w którym skupiono się na nowoczesnym wzornictwie i eleganckiej linii świateł.
Dzięki zastosowaniu 800-woltowej technologii ładowania, korzystając z prądu stałego, uzupełnienie energii od 15 do 80 proc. ma zajmować mniej niż 20 minut.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Przestronna, pusta przestrzeń transportowa wewnątrz pojazdu z dużymi oknami, pozwala na prezentację zawartości. Ściany są jasne i czyste, co sugeruje możliwość użycia do transportu lub ekspozycji produktów.
Możliwości zabudowy Renault Goelette E-Tech obejmują m.in. podwozie z kabiną, auto do przewozu ładunków wielkoprzestrzennych czy wariant z przedłużoną kabiną.Maciej OlesiukINTERIA.PL

Jaki napęd w Renault Trafic, Goelette i Estafette?

Nowoczesny, futurystyczny pojazd z logo ElektraFahre widoczny w dobrze oświetlonym pomieszczeniu wystawowym. Samochód ma srebrne nadwozie i żółty dach, co nadaje mu unikatowego wyglądu modernistycznego.
Renault Estafette E-Tech jest produkcyjną wersją zaprezentowanego w zeszłym roku auta koncepcyjnego (na zdjęciu) Maciej OlesiukINTERIA.PL

Renault Trafic, Goelette i Estafette z architekturą SDV. Co to znaczy?

Nowoczesny van Renault o opływowych kształtach i ciemnoszarej powierzchni, stojący w pomieszczeniu oświetlonym zaawansowanym systemem świetlnym. W tle kilka osób ogląda pojazd.
W celu ułatwienia załadunku i rozładunku, szczególnie, kiedy trzeba podjechać do rampy załadowczej, Renault Estafette E-Tech nie jest wyposażone w drzwi roletowe, a nie dwuskrzydłowe.Maciej OlesiukINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego pojazdu z dużym wyświetlaczem dotykowym po prawej stronie i klasyczną kierownicą. Pulpit nawigacyjny zawiera cyfrowe zegary i wskaźniki. Przestrzeń jest ergonomiczna, zaprojektowana z myślą o wygodzie kierowcy.
Renault Trafic, Goelette i Estafette wykorzystują centralną, skalowaną architekturę oprogramowania Software Defined Vehicle. Jego wprowadzenie ma przekładać się m.in. na możliwość aktualizowania systemu przez cały okres użytkowania samochodu. Maciej OlesiukINTERIA.PL
Renault Rafale E-Tech 300 – test wideo SUV-a plug-in z napędem 4x4Interia plINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?