Range Rover Evoque Convertible z rekordowym dachem

Po serii wycieków zdjęć szpiegowskich i renderów Land Rover opublikował wizerunek swojego najnowszego modleu - Range Rovera Evoque w długo wyczekiwanej wersji Convertible.

Range Rover Evoque Converible
Range Rover Evoque ConveribleInformacja prasowa (moto)

Konstruktorzy podkreślają, że auto nie jest wyłącznie sezonową zabawką, ale można go używać przez 365 dni w roku. Samochód wyposażony jest w materiałowy dach, który składa się automatycznie. Transformacja w kabriolet trwa 18 sekund i może odbywać się w czasie jazdy z prędkością poniżej 50 km/h. 21 sekund zajmuje jego ponowne, automatyczne, podniesienie.

Range Rover Evoque Convertible

Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  
Range Rover Evoque Convertible  

Przedstawiciele Land Rovera chwalą się, że auto wyposażone jest w najdłuższy i najszerszy automatycznie składany, materiałowy dach, jaki montowany jest dziś w pojazdach produkcyjnych!

Zdaniem inżynierów po zamknięciu dachu wnętrze zapewnia taki sam komfort akustyczny, jak w standardowym Evoque. Materiałowa konstrukcja chowa się do specjalnego, umieszczonego za tylną kanapą, luku. Gdy kierowca i pasażerowie cieszą się podmuchami wiatru we włosach, do ich dyspozycji pozostaje bagażnik o objętości 251 l. By zapewnić maksimum bezpieczeństwa Evoque Convertible wyposażony został w dwa, ukryte za tylną kanapą, aluminiowe pałąki przeciwkapotażowe. W przypadku dachowania konstrukcja rozkłada się automatycznie w zaledwie 90 milisekund.

Kabina niewiele różni się od aut z klasycznym, zamkniętym nadwoziem. Nowością jest tylko - montowany na desce rozdzielczej - dotykowy ekran o przekątnej 10,2 cala będący częścią nowego systemu multimedialnego InControl Touch Pro.

Range Rover Evoque Convertible oferowany będzie z czterocylindrowymi, wykonanymi z aluminium, jednostkami napędowymi. Dane techniczne i osiągi trzymane są jeszcze w tajemnicy. Wiadomo jednak, że klienci będą mogli wybierać mogą między benzynowym silnikiem Si4 o mocy 240 KM i wysokoprężnym Ingenium, który - zdaniem producenta - zużywać ma średnio 5,1 l oleju napędowego na 100 km.

Range Rover Evoque ConvertibleInformacja prasowa (moto)

W układzie przeniesienia napędu (4x4) pracować ma automatyczna przekładnia o 9 przełożeniach.

Range Rover Evoque ConvertibleInformacja prasowa (moto)

Budową auta zajmie się brytyjska fabryka w Halewood, w której powstają również Evoque w wersji trzy i pięciodrzwiowej. Samochód trafi do sprzedaży wiosną przyszłego roku i oferowany będzie na przeszło 170 rynkach. Podstawowa odmiana - TD4 HSE Dynamic - w Wielkiej Brytanii wyceniona została na 47 500 funtów.

Range Rover Evoque Convertible 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas