Peugeot 301 po liftingu

Po Citroenie C-Elysee przyszła pora na siostrzanego Peugeota 301. Produkowane na sąsiedniej linii produkcyjnej w hiszpańskiej fabryce w Vigo auto doczekało się właśnie kuracji odmładzającej.

Peugeot 301 po liftingu
Peugeot 301 po liftinguInformacja prasowa (moto)

Planowany, przypadający na połowę rynkowej kariery, lifting objął głównie pas przedni. Odświeżony Peugeot 301 zyskał przestylizowane zderzaki i nową osłonę chłodnicy nawiązującą do najnowszych modeli francuskiej marki. Wzorem C-Elysee auto otrzymało diodowe reflektory przednie i światła do jazdy dziennej. Tylne światła zyskały nową, "trójwymiarową" formę.

Największą nowością w kabinie będzie system info-rozrywki standardowo oferowany z siedmiocalowym, dotykowym wyświetlaczem. W zależności od poziomu wyposażenia auto może być wyposażone w nawigację satelitarną TomTom i kamerę cofania.

Samochody oferowane w krajach o zimnym klimacie zyskały nowy pakiet wyposażenia. Obejmuje on podgrzewane fotele, przednią szybę i dodatkowe, elektryczne nagrzewnice, które dbać mają o jak najszybsze nagrzewanie wnętrza. Benzynowe modele oferowane w na rynkach o klimacie gorącym mogą pochwalić się specjalnie zaprojektowaną, wysokowydajną klimatyzacją.

Bazowa wersja napędzana jest benzynowym silnikiem 1,2 l PureTech o mocy 82 KM współpracującym z pięciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Wyżej w ofercie stoi benzynowy motor 1,6 l generujący 115 KM, który - na życzenie nabywcy - może być sprzęgany z klasycznym, sześciostopniowym automatem.

Peugeot 301 po liftinguInformacja prasowa (moto)

Zwolennicy jednostek wysokoprężnych mają do wyboru motor 1,6 l HDI w dwóch wariantach mocy: 92 KM i 100 KM. Obie wersje sprzęgane są z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów.

Peugeot 301 po liftinguInformacja prasowa (moto)

Peugeot 301 oferowany jest przez koncern PSA od 2012 roku. W czasie niespełna czteroletniej kariery modelu na auto zdecydowało się już przeszło 360 tys. nabywców.

Peugeot 301 po liftinguInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas