Oto nowa Toyota Hilux

Znamy już europejską specyfikację nowej Toyoty Hilux. Czym auto wyróżnia się na tle innych wersji?

Toyota Hilux
Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)

Europejski model poznamy po delikatnie przeprojektowanym pasie przednim z większym wlotem powietrza, który dodawać ma autu "sportowego" charakteru. Samochód ma zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej reflektory główne i dodatkowy wlot powietrza na masce. Subtelne zmiany objęły też wygląd lamp tylnych.

W stosunku do poprzedniego modelu auto pochwalić się może gruntownie przeprojektowaną kabiną. Oprócz zmian w stylistyce inżynierowie skupili się na wprowadzeniu poprawek w systemie wentylacji i ogrzewania. Samochód otrzymał też nowy system infotainment z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali.

Nowa Toyota Hilux oferowana będzie na Starym Kontynencie w czterech wersjach silnikowych: jednej benzynowej i trzech wysokoprężnych. Silnik o zapłonie iskrowym to jednostka o pojemności 2,7 l osiągająca 165 KM i 245 Nm. Paletę silników diesla otwiera - przystosowany do ciężkiej pracy - motor 2,5 l oferujący 102 KM i 260 Nm. Wyżej w hierarchii stoi jednostka o pojemności 2,4 l rozwijająca 149 KM i 400 Nm. Topowe egzemplarze napędzane będą wysokoprężnym silnikiem 2,8 l dysponującym mocą 176 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm.

W zależności od wybranej wersji silnikowej auto występować będzie z nową, sześciostopniową skrzynią ręczną lub automatyczną przekładnią Super ETC (również o sześciu przełożeniach). Podstawowe wersje oferowane będą wyłącznie z napędem na tylną oś.

Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)
Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas