Motor: Kupujemy używaną octavię

"Motor" nr 4/2012 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Nowy numer Motoru
Nowy numer Motorutygodnik "Motor"

PRZED PREMIERĄ, NOWOŚCI:

BMW SERII 4, MERCEDES CLC - dwa sportowe sedany klasy średniej mają zachwycić designem, jakością i osiągami. Debiut Mercedesa za rok, BMW za dwa lata.

PORSCHE BOXSTER - trzecia generacja Boxstera jest nie tylko mocniejsza, ale i oszczędniejsza od poprzedniej.

PIERWSZA JAZDA:

PEUGEOT 208 - następca "207" jest nieco od niej mniejszy, ale ma przestronniejsze wnętrze. W salonach pojawi się w kwietniu.

PORÓWNANIE:

TAŃSZY KONTRA DROŻSZY - czy warto dopłacać do bardziej prestiżowego modelu? Porównanie wybranych par samochodów z pięciu segmentów: kompaktów, kombi klasy średniej, kompaktowych SUV-ów, małych roadsterów i dużych coupe.

TESTY:

TOYOTA AVENSIS WAGON 2.0 - auto po czterech latach doczekało się modernizacji. Zmiany nie są duże, ale widoczne.

CZY WARTO KUPIĆ CHIŃSKIE? - zimowe ogumienie z Chin kontra budżetowe opony europejskie w próbach na śniegu oraz mokrym i suchym asfalcie.

PORADNIK KUPUJĄCEGO:

SKODA OCTAVIA - najpopularniejszy samochód kompaktowy wśród nowych aut sprzedawanych w naszym kraju występuje w bardzo wielu odmianach. Którą z nich wybrać?

PORADY:

WYSOKIE CENY CZĘŚCI W ASO - wielu dealerów żyje głównie z serwisowania samochodów i winduje ceny części zamiennych do niebotycznego poziomu - porównanie cen części do 18 wybranych samochodów w warsztatach autoryzowanych z cenami podzespołów porównywalnej jakości, dostępnych w dużych hurtowniach nieza-leżnych.

ODSZKODOWANIE Z POMOCĄ - kancelarie odszkodowawcze pomagają uzyskać znacznie wyższe odszkodowania. Co warto wiedzieć przed skorzy-staniem z ich usług.

BEZPIECZNA DROGA - 13 sytuacji, w których kierowcy często mają wątpliwości związane z zaparkowaniem swojego samochodu.

UŻYWANE:

SAMOCHÓD NA KAŻDĄ DROGĘ - nie przerażają ceną, a w trudnych warunkach drogowych świetnie sobie radzą - najciekawsze używane auta osobowe z napędem na cztery koła.

SAAB 9-3 CABRIO - czy można jeździć kabrioletem przez cały rok? Okazuje się, że tak. I to w dodatku tak nietypowym jak Saab 9-3, który wbrew opiniom okazuje się zupełnie bezproblemowy.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas