Maybach zeppelin

Maybach wraca do tradycji. W Genewie zaprezentuje modele 57 i 62 w wersji zeppelin.

article cover
Informacja prasowa (moto)

Zeppelin był najbardziej znanym i najbardziej luksusowym przedwojennym pojazdem tej marki. Teraz należąca do Daimlera firma przywraca tę nazwę do życia.

Niestety, Zeppelin nie będzie nowym modelem, ale jedynie jeszcze bardziej bogatą i jeszcze bardziej luksusową wersją maybachów 57 i 62.

Informacja prasowa (moto)

Maybach zeppelin jest napędzany dobrze znanym, podwójnie doładowanym silnikiem V12 o pojemności 6 litrów. Przeszedł on jednak zabiegi wzmacniające, dzięki którym moc wzrosła o 28 KM i wynosi 640 KM. Nie zmienił się natomiast moment obrotowy, który wciąż jest ograniczony do 1000 Nm.

Zeppeliny znajdą się na szczycie cennika Maybacha. Wersja krótsza (57) będzie kosztowała 406 tysięcy euro, zaś wersja dłuższa (62) - 473 tysiące euro. Zapisy na samochody będą zbierane już w Genewie, a pierwsze auta trafią do klientów po wakacjach.

Informacja prasowa (moto)

Z zewnątrz zeppeliny będzie można poznać głównie dzięki dwubarwnemu, czarno-brązowemu nadwoziu. Samochód otrzyma również nowe, 20-calowe felgi oraz zmienione lusterka zewnętrzne.

W wnętrzu luksus ma być doprowadzony do granic absurdu. Na wyposażeniu seryjnym znajdą się m.in. srebrne kieliszki do szampana z wygrawerowaną nazwą samochodu, czy też wykonana z akrylowego szkła kula z zawartością dwóch zapachów. Jeden określany jest jako "lekki i odświeżający", a drugi - "leśny". Co więcej, klient może zażyczyć sobie dowolnego innego zapachu, co kosztuje jedyne 3950 euro netto...

Plany zakładają wybudowanie tylko 100 egzemplarzy zeppelinów.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas