BMW X1 z dużym rozstawem osi

BMW zaprezentowało model X1 w wersji z przedłużonym rozstawem osi. Samochód zaprojektowany specjalnie z myślą o chińskich klientach zadebiutował właśnie na salonie w Pekinie.

BMW X1 LWB
BMW X1 LWBInformacja prasowa (moto)

Auto cieszy się w Kraju Środka dużym powodzeniem. Pierwsza generacja spotkała się z uznaniem 200 tys. lokalnych nabywców. Aż 140 tys. egzemplarzy powstało w chińskiej fabryce BMW-Brilliance w miejscowości Shenyang.

Na pierwszy rzut oka BMW X1 LWB wygląda identycznie, jak seryjny model znany z dróg Starego Kontynentu. Jedynym wyjątkiem są wydłużone tylne drzwi. W porównaniu do poprzedniej odmiany z wydłużonym rozstawem osi oferowanej w Chinach auto jest o 8 cm dłuższe, 2 cm szersze i 4 cm wyższe. Samochód przygotowany z myślą o nabywcach z Kraju Środka mierzy dokładnie 4,56 m długości, 1,82 m szerokości i 1,62 wysokości.

Dodatkowe centymetry wykorzystano na zwiększenie komfortu podróżowania w drugim rzędzie siedzeń. Pasażerowie tylnej kanapy mają od 5 cm do 18 cm więcej przestrzeni, niż w standardowym modelu. Bagażnik BMW X1 LWB mieści od 465 l do 1650 l po złożeniu oparć tylnej kanapy (składane w stosunku 40:20:40).

BMW X1 LWB oferowane będzie w trzech wersjach napędowych. Ofertę otwiera sDrive18Li z trzycylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Wyżej w hierarchii stoi 192-konna czterocylindrowa odmiana sDrive20Li/xDrive20Li (z napędem na cztery koła) oraz jego wzmocniona wersja - topowy  xDrive25Li rozwijający 231 KM. Najsłabszy model sprzęgany będzie standardowo z sześciostopniową przekładnią Steptronic. Mocniejsze odmiany otrzymają automatyczną przekładnię ośmiostopniową.

BMW X1 LWBInformacja prasowa (moto)

Auto trafić ma na chiński rynek w najbliższych miesiącach.

BMW X1 LWBInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas